1.11 update

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Haunties

Al onze servers zijn onlangs geüpdatet naar de laatste 1.11.2 versie. Er kan met versie 1.8 t/m 1.11 gejoined worden, maar met de allerlaatste versie zal je de beste gameplay ervaring hebben.
Tevens hebben we op de pvp servers nog steeds het 1.8 pvp systeem.

Deze update betekende voor ons veel bug fixes aan plugins die we eindelijk massaal konden updaten en verbeteren. Zo doen de pets en disguises het weer, doen de messages het weer lokaal op servers en zijn er veel lag problemen opgelost.

Nieuwe regels
Waarschijnlijk hebben jullie al gemerkt dat veel spelers die verbannen waren eerder zijn teruggekeerd dan op de planning stond. Dit komt door een verandering van de regels. Sommige straffen zijn er lichter op geworden, sommige straffen zijn er zwaarder op geworden. We hebben dit gedaan om voor ons de straffen zo effectief mogelijk te maken zonder dat we spelers onnodig lang van de server houden.

De aangepaste regels zijn als volgt:
  • Adverteren (6 maanden -> 1 maand)
  • Griefen (1 week -> 1 maand) (Standaard 1 rollback van ons, daarna moet je je claim op orde hebben na hulp van ons)
  • Staff/server disrespect (1 maand -> 1 week)
  • Banomzeilen (6 maanden IP ban -> 1 maand IP ban)
De overige straffen blijven hetzelfde als dat ze waren.


Een aantal andere updates die uitgevoerd zijn:
  • Idle kick na 15 minuten op elke server werkt weer
  • Clearlag op elke server geïntegreerd.
  • Vote meldingen staan nu correct op elke server
  • Moderators kunnen nu controleren op hungergames terwijl een spel bezig is.
  • Mod ranks op Miners staan nu goed
  • Van 500 naar 1000 spelerslots
  • Factions maxleden naar 10 gezet
  • Creative plot titles uitgezet (ook op Mixed)
  • 5 Warning betekent nu een automatische mute van 1 week
  • Hover functie op de playercounter in de multiplayer list
  • Kit GUI op Mixed, soon op alle andere servers
Komende updates

We hebben nog een aantal losse updates die we op elke server gaan uitvoeren. Hierna gaan we ons focussen om elke gamemode 1 voor 1 te updaten. Skyblock zal als eerste volgen, enkele spoilers volgen zeeeer binnenkort!

~ Remymine
HauntedMC Eigenaar
 
  • Like
Reactions: Dill and xBennie

Finball11

Niet Verified
30 apr 2015
165
62
179
21
DonutCity
Dit klinkt allemaal goed ^^
 

DarknessWolf14

Niet Verified
9 dec 2016
78
12
127
Te weinig leden voor 1 faction nu gaan mensen meerdere factions aan maken.
Dit zorgt er voor dat de map snel vol komt door de extra bases die voor 4 factions misschien wel worden gebruikt...
Ik ben het ONeens met de maxleden op factions
 

xBennie

Moderator
Staff member
xBennie
xBennie ✔
Moderator
21 sep 2013
496
181
295
23
Nederland
Te weinig leden voor 1 faction nu gaan mensen meerdere factions aan maken.
Dit zorgt er voor dat de map snel vol komt door de extra bases die voor 4 factions misschien wel worden gebruikt...
Ik ben het ONeens met de maxleden op factions
Voor het aantal actieve leden is het prima, als het drukker word kan het altijd worden bijgewerkt. :)
 

DarknessWolf14

Niet Verified
9 dec 2016
78
12
127
Voor het aantal actieve leden is het prima, als het drukker word kan het altijd worden bijgewerkt. :)
Geef ik je ongelijk in mensen met grote bases hebben veel chunks geclaimd en kunnen makkelijk overgeclaimd worden.
Beter word dit gedaan bij een reset want dan heeft niemand grote bases en kan om gaan met de grote van de base en gebied dat geclaimd word
 

xBennie

Moderator
Staff member
xBennie
xBennie ✔
Moderator
21 sep 2013
496
181
295
23
Nederland
Geef ik je ongelijk in mensen met grote bases hebben veel chunks geclaimd en kunnen makkelijk overgeclaimd worden.
Beter word dit gedaan bij een reset want dan heeft niemand grote bases en kan om gaan met de grote van de base en gebied dat geclaimd word
Dan pas je je base aan, het is niet zo dat het een uur van te voren word aangegeven. Genoeg tijd.

En een map reset word het waarschijnlijk niet, maar wie weet.
 

DarknessWolf14

Niet Verified
9 dec 2016
78
12
127
Dan pas je je base aan, het is niet zo dat het een uur van te voren word aangegeven. Genoeg tijd.

En een map reset word het waarschijnlijk niet, maar wie weet.
Onzin ik ga geen walls weg halen.... en de binnenkant verkleinen
 

Datdus

Supreme
Datdus
Datdus ✔
Supreme
16 aug 2016
119
84
222
Kleinere factions zorgt voor meer balans en een interessanter spel. Je wordt geforceerd met allies samen te werken en goed na te denken over wie je toelaat en zo blijft er niet één enorme faction steeds aan de top staan.

Ik snap dat de grootste factions dit niet leuk vinden, haha. Het is tijd om echt te werken voor jullie plekje aan de top ipv alleen maar meer leden toevoegen. ;)

Strategie en planning wordt nu belangrijk. Wie kan je wel en niet vertrouwen als ally? Op elk moment kan zich een nieuwe alliantie vormen van factions en de jouwe bedreigt worden. Niet meer zoals vroeger dat je in een faction met 50 mensen wel veilig zit en ongestoord noobies kan raiden.

Dus, kan je het aan? Ben je echt 'The best'? Laat het vooral zien met skill en strategie.
 
Laatste update:
  • Like
Reactions: skyblockdylan

DarknessWolf14

Niet Verified
9 dec 2016
78
12
127
Kleinere factions zorgt voor meer balans en een interessanter spel. Je wordt geforceerd met allies samen te werken en goed na te denken over wie je toelaat en zo blijft er niet één enorme faction steeds aan de top staan.

Ik snap dat de grootste factions dit niet leuk vinden, haha. Het is tijd om echt te werken voor jullie plekje aan de top ipv alleen maar meer leden toevoegen. ;)

Strategie en planning wordt nu belangrijk. Wie kan je wel en niet vertrouwen als ally? Op elk moment kan zich een nieuwe alliantie vormen van factions en de jouwe bedreigt worden. Niet meer zoals vroeger dat je in een faction met 50 mensen wel veilig zit en ongestoord noobies kan raiden.

Dus, kan je het aan? Ben je echt 'The best'? Laat het vooral zien met skill en strategie.
Goeie Datdus ik heb doel van jullie idee gevonden om de maxleden te veranderen maar uhm ik zit niet in de "The Best"
 

Kleinesmurfy

Niet Verified
3 feb 2015
126
67
157
32
'S-Hertogenbosch
Keep your friends close but your enemies closer :p
Vertrouw je straks een groep als ally blijken ze straks jou juist te raiden omdat ze zelf aan de top willen staan. Maakt het wel weer spannender!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.