Aanvraag warp survival1

Status
Niet open voor verdere reacties.

TijnplaysMc

Niet Verified
3 aug 2016
0
0
18
20
Hallo staff,
Ik en Floris hebben samen een endermanfarm gemaakt, en die zouden we public willen maken
Er is tot nu toe: een enchanting table en een anvil etc Is gebruikelijk voor 2 personen
Ik hoop het snel te horen groetjees, TijnPlaysMc en FlorisPlaysMc

Maura

God
1MilkyWay1
1MilkyWay1 ✔
God
28 feb 2017
0
0
43
17
lijkt me goed idee en mensen geraken zo sneller aan enderpearls! heel leuk :grinning:

DarknessWolf14

Niet Verified
9 dec 2016
78
12
127
Als het voor 2 personen pas goed is moet je er nog flink wat aan gaan veranderen als ik eerlijk mag zijn. Het is namelijk zo dat er best wel wat mensen op Survival1 zitten dus werk er nog even aan voor een publieke release voor je enderman farm ;)

MVG, DarknessWolf14

TijnplaysMc

Niet Verified
3 aug 2016
0
0
18
20
Als het voor 2 personen pas goed is moet je er nog flink wat aan gaan veranderen als ik eerlijk mag zijn. Het is namelijk zo dat er best wel wat mensen op Survival1 zitten dus werk er nog even aan voor een publieke release voor je enderman farm ;)

MVG, DarknessWolf14
Bedankt voor de tip

FlorisPlaysMc

Niet Verified
1 aug 2015
13
6
67
22
UPDATE: Er is een 2e spawner geopend. dus nu kan je met ongv 4 mensen tegelijk farmen..

TijnplaysMc

Niet Verified
3 aug 2016
0
0
18
20
Hallo staff,
Ik en Floris hebben samen een endermanfarm gemaakt, en die zouden we public willen maken
Er is tot nu toe: een enchanting table en een anvil etc Is gebruikelijk voor 2 personen
Ik hoop het snel te horen groetjees, TijnPlaysMc en FlorisPlaysMc
Update: Is nu voor ongeveer 3 a 4 personen gemaakt !

Status
Niet open voor verdere reacties.