Gelukkig nieuwjaar!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Haunties

Namens de gehele staf wens ik jullie een gelukkig nieuwjaar en de beste wensen toe!
Als stafteam zijn wij er uiteraard heilig van overtuigd dat 2017 ons jaar gaat worden, het jaar van de haunties.
Met elkaar bouwen aan een steeds beter en gezelliger HauntedMC. We hebben het een en ander op de planning staan om jullie dit jaar lekker bezig te houden!
Om toch een beetje te spoilen wat dit inhoudt roep ik dan maar alvast heeeel zachtjes... skyblock update..... maar dat heb je niet van mij. Uiteraard staat er hele waslijst op de planning, maar daar horen jullie vanzelf over.

Iedereen veel succes en sterkte dit jaar met jullie opleiding, werk, hobbies, sport, projecten, liefde, familie en vriendschappen. Dat het een groot feest mag worden voor ieder!

Mvg,
remymine
 
  • Like
Reactions: xBennie

najtrebor

Legend
najtrebor
najtrebor ✔
Legend
28 okt 2015
233
29
207
22
erg leuk die Skyblock update.... als je nog wat extra dingen wilt horen dan kun je mij vast wel vinden op skyblock en ik heb nog een paar punten van aandacht die leuk en niet leuk zijn maar wel erg belangrijk
 

DarknessWolf14

Niet Verified
9 dec 2016
78
12
127
Mmmmmmhhhh misschien word Skyblock zo'n succes dat mensen ervan gaan joinen en meerdere gamemodes op haunted gaan spelen :D
 

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.155
576
313
29
Happy new year !! :D Veel geluk, liefde en plezier op Haunted dit jaar :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.