Hello my old friend. prison beta

Status
Niet open voor verdere reacties.

Datdus

Supreme
Datdus
Datdus ✔
Supreme
16 aug 2016
119
84
222
Enorm veel spelers vroegen ons of de Prison server ooit zou terugkeren naar HauntedMC. Met trots en veel enthousiasme kunnen we eindelijk zeggen: Ja! Prison zal terugkeren en daar hebben we jullie Haunties bij nodig. Achter de schermen hebben we gekeken naar wat er mogelijk is en een plan gemaakt om de terugkeer van prison zo soepel mogelijk te laten verlopen.

Zoals jullie misschien weten heeft Haunted twee prison versies gehad, de eerste stamt nog uit het tijdperk van minecraft versie 1.7 en was bij veel spelers erg geliefd. Helaas is deze echt te erg verouderd om in originele staat terug te kunnen brengen.

De nieuwere versie uit het Haunted 2.0 tijdperk is wel geschikt voor een terugkeer maar is naar onze mening niet kwalitatief hoogstaand genoeg voor een release. Voordat we prison kunnen laten terugkeren zullen we dus eerst aanpassingen moeten maken. Daarom zal prison binnenkort eerst opengesteld worden als BETA (testversie) voor mensen vanaf premium rank of hoger. Ons huidige idee is om elementen van de nieuwe en oude Prison samen te smelten. Zo krijgt de nieuwe prison bijvoorbeeld weer een open wereld net als de eerste versie.

We willen de spelers vragen om samen met ons mee te denken over nieuwe functies, ideeën en natuurlijk het helpen bij het opsporen van bugs en exploits. Hiervoor openen we een speciale 'Prison Beta' categorie op het forum.

Let wel op, beta houdt in dat de server (vooral aan het begin) veel bugs zal bevatten en nog niet helemaal correct of volledig zal werken. Ook moet je er rekening mee houden dat we soms de ranks zullen moeten resetten. Wanneer prison klaar is voor een release begint iedereen weer vanaf A.

We zullen jullie op de hoogte houden van de voortgang via het Prison beta forum. Heb je vragen stel ze dan gerust in dit topic, ook zijn we bereikbaar op onze teamspeak server: ts.hauntedmc.nl.

We hopen dat jullie dit een goed plan vinden en ons zullen helpen de beste prison server van Nederland te bouwen!

HauntedMC

Veelgestelde vragen
"Wanneer opent prison Beta?" - Ik zou jullie heel graag nu al een datum willen geven maar dat is nu nog niet realistisch te bepalen. Mijn streven is om eind februari gestart te zijn met de Beta.

"Waar zijn jullie nu mee bezig?" - Herbouwen van de spawn, bouwen van de verschillende prisons, terraformen van de wereld en veel brainstormen.


Mensen die nu meehelpen met het project

Organiseren en leiden
@Datdus (Projectleider)
@MisterDubai (Bouwteam leider)
@walk3n_fridge (Gameplay, advies en tests)

Bouwers (worden nog mensen toegevoegd)
@Odd_Player
@DayFoesGames
@xEvykex
@OceanicMounten
Stuyvert
@civicvti99
@poffertjes

Met mentale steun van :P
@Twana
@robbieplays123
@JurgenZ9
@FleurLovesMc
 
Laatste update:

Datdus

Supreme
Datdus
Datdus ✔
Supreme
16 aug 2016
119
84
222
Heb jij trouwens veel bouwtalent en wil je helpen met de bouw van de Prison server en werken aan toffe andere projecten? Solliciteer dan nu voor bouwer in ons bouwteam!

Solliciteer hier voor het bouwteam
 

Bart

DiscordTeam
Staff member
Bartyh
Bartyh ✔
DiscordTeam
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
Zeker Nice! Altijd al de staff zoveel mogelijk willen helpen als kon. Dus ik ga zeker de bugs proberen te vinden en te melden!
 

onlycraftkaz

Supreme
onlycraftkaz
onlycraftkaz ✔
Supreme
18 sep 2016
21
8
150
Antwerpen, België
Datdus, Ik heb gesollisiteerd, en je hebt geluk, prison is mijn ding. ik wil je graag daarmee helpen(MCNAME: IkHeetKaz)
 

Datdus

Supreme
Datdus
Datdus ✔
Supreme
16 aug 2016
119
84
222
Tvzd1vh.jpg


Wat ideeën over de spawn van de nieuwe prison server. Je start als nieuweling in een veilig gebied waar je ongestoord het spel kan leren tot rank F waarna je de open wereld in moet naar de andere prisons. In het spawn gebied zit ook de party mine, een farm , een pvp arena en een pvp mine.

Wat denken jullie?
 
Last edited by a moderator:

CaptainMiner_Z

Niet Verified
30 apr 2015
18
10
59
23
Jammer voor de mensen die geen rank hebben misschien dat je het kan aanvragen op de forum als je geen rank hebt

deze aanvraag zou dan moeten bevatten:

1 Naam
2 ign
3 leeftijd
4 Waarom wil jij een beta tester worden

ik hoop dat dit voor degene zonder rank in overweging wordt genomen

ps dit is niet voor mezelf ik ben god ;p

Mvg CaptainMaxJWZ
 

Datdus

Supreme
Datdus
Datdus ✔
Supreme
16 aug 2016
119
84
222
Jammer voor de mensen die geen rank hebben misschien dat je het kan aanvragen op de forum als je geen rank hebt

deze aanvraag zou dan moeten bevatten:

1 Naam
2 ign
3 leeftijd
4 Waarom wil jij een beta tester worden

ik hoop dat dit voor degene zonder rank in overweging wordt genomen

ps dit is niet voor mezelf ik ben god ;P

Mvg CaptainMaxJWZ

Ik wil dit wel overwegen ja. Even iets leuks voor bedenken! Uitindelijk hebben we ook rangloze mensen nodig om te testen.

Waarom ik eerst ranked spelers wil toelaten is omdat ze financieel een steentje hebben bijgedragen aan de server en daarom deze server mogelijk is. Dat, en omdat gerankte spelers vaak al langer lid zijn van de community en wat meer speelervaring hebben bij ons.

Ik ben bang dat gloednieuwe spelers prison joinen en niet doorhebben dat het een testversie en vervolgens snel afhaken als er iets niet goed gaat.
 

Bart

DiscordTeam
Staff member
Bartyh
Bartyh ✔
DiscordTeam
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
@Datdus Voor non-ranked spelers zou je allereerst kunnen kijken naar de actieve miners spelers, Die zouden prison goed kunnen uittesten.
 

Datdus

Supreme
Datdus
Datdus ✔
Supreme
16 aug 2016
119
84
222
P2GlWnJ.png

wz4kPC9.png


Druk bezig geweest vandaag met het spawngebied (incl ABCDEF mijn) met @walk3n_fridge

Alles is nog wat ruw, later gaan de bouwers verder met de detail en terraforming van de map.
 
Laatste update:
  • Like
Reactions: blocky and Dimitri

Bart

DiscordTeam
Staff member
Bartyh
Bartyh ✔
DiscordTeam
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
Word het weer zoals de map die er was in HN 2.0? Of komt er een safe zone voor ABCDEF en dan daarna op eigen risico door pvp gebied naar je mine.
 

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
30
-
het wordt een gecombineerde map zowel delen van de oude prison komt er terug in voor als de nieuwere map zoals hierboven te zien is.
 

Datdus

Supreme
Datdus
Datdus ✔
Supreme
16 aug 2016
119
84
222
Word het weer zoals de map die er was in HN 2.0? Of komt er een safe zone voor ABCDEF en dan daarna op eigen risico door pvp gebied naar je mine.
Achter de rode lijn begint de open wereld zoals de oud prison maar dat is nog niet gemaakt. ;)
 

Bart

DiscordTeam
Staff member
Bartyh
Bartyh ✔
DiscordTeam
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
Oh dus alles op de foto is nog geen pvp gebied
 
Status
Niet open voor verdere reacties.