Kitpvp ideeën topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Dit topic is voorbehouden voor alle ideeën voor de nieuwe kitpvp update.

Ideeën blijven ideeën en zijn dus niet voorbehouden om definitief in de server te komen.

Buiten ideeën hebben wij ook veel aan kit samenstellingen, weet jij een goede kit samenstelling of een serie kits die balanced zijn tegenover elkaar? Laat je horen ;)

Meer info volgt.
 

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Kit Bomber:
Armor:
Chain Helmet
Chain Chestplate (of iron)
Chain Leggings
Chain Boots
Weapons:
Stone sword/Iron sword
Tnt (cooldown 15-45 sec)
Effects:
Speed 1
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Ik dacht aan 'n Kit met speed 3 en al niet te slechte zwaard met zwakke armor ^^ ( Handig voor mensen die liever met speed spelen )
 
  • Like
Reactions: Mike0403

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Dat hebben we al? Kit ninja met speed 2 etc?
Ja maar Speed 3 met zwakkere armor is anders dan simpelweg ' ninja ' :P met de kit die ik nu voorstel is bv leather armor ( zonder enchant ) of chain, met speed 3 en bv dan diasword met sharp 3 snap je ? als je goed bent met speed kan je lekkere combo's halen ;p
 
  • Like
Reactions: Murlee

NicolasDoesSurvival

Niet Verified
17 mei 2014
126
50
149
24
Pluto
Ja maar Speed 3 met zwakkere armor is anders dan simpelweg ' ninja ' :P met de kit die ik nu voorstel is bv leather armor ( zonder enchant ) of chain, met speed 3 en bv dan diasword met sharp 3 snap je ? als je goed bent met speed kan je lekkere combo's halen ;p
Hiervoor moet je skills hebben ;p
 

Novaquest

Niet Verified
29 mrt 2015
100
17
144
23
Free-Wifizone
NieuwKit Monk:
Armor:
Chain Helmet
Chain Chestplate (of iron)
Chain Leggings
Chain Boots
Weapons:
Stone sword
Knock 2 stick
Effects:
Invisible 1 2x pots
 

Bart

DiscordTeam
Staff member
Bartyh
Bartyh ✔
DiscordTeam
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
Even 1 ding, ik zou het wel leuk vinden zoals @blocky12 en @Novaquest al zeiden dat er wat meer leuke items in de game komen. Dan is het misschien ook wat leuker omdat het niet altijd alleen maar PvP is.

Idee:

Kit Hauntie:
Armor:

White Leather set (Met P3/P4 erop, zodat het wel eerlijk blijft)
Weapons:
Iron sword (Sharpness 1)
Stick met 'Ghast' effect. Geeft kleine explosie + zet mensen in vuur.
Effects:
Umlimited fire res.
 

StarCream5

Niet Verified
2 aug 2014
22
11
69
Het woord zegt het al ''Kitpvp'' daar zal ik niet teveel aandacht aan besteden aan het feit dat je het basic moet houden zonder enige toevoegingen als voorbeelden ''Extra items'' het enige wat je kan doen is een paar extra kits toevoegen maar dat is eigenlijk ook niet nodig. Daarbij zou ik de oude map van 2 a 3 jaar terug halen en de grotere versie bewaren als het weer zo populair wordt wordt. De map die nu wordt gebruikt is eigenlijk veel te groot als je kijk naar de mensen die er op spelen dagelijks, het zijn er dan ook te weinig.

Ik stel dan ook gewoon voor.
1. Oude map terug brengen.
2. De manier zoals kitpvp werkte vroeger. (( Was een perfect systeem, level system etc ))
3. Probeer wat aan de combat plugins te knutselen. (( Om te proberen om redelijk dichtbij het oude system te komen wat minecraft pvp was))
4. Misschien nog 1 of 2 gratis kits toe tevoegen.
5. En misshien om het intresant te maken een keer in de maand een PVP toernooi te houden als kitpvp weer een beetje aanslaat bij de mensen.

Zo blijf je mensen vermaken op een basic manier extra dingen in de server hebben zegt niet altijd iets positiefs. Het kan vervelend worden voor mensen.
 
  • Like
Reactions: Mike0403

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Het woord zegt het al ''Kitpvp'' daar zal ik niet teveel aandacht aan besteden aan het feit dat je het basic moet houden zonder enige toevoegingen als voorbeelden ''Extra items'' het enige wat je kan doen is een paar extra kits toevoegen maar dat is eigenlijk ook niet nodig. Daarbij zou ik de oude map van 2 a 3 jaar terug halen en de grotere versie bewaren als het weer zo populair wordt wordt. De map die nu wordt gebruikt is eigenlijk veel te groot als je kijk naar de mensen die er op spelen dagelijks, het zijn er dan ook te weinig.

Ik stel dan ook gewoon voor.
1. Oude map terug brengen.
2. De manier zoals kitpvp werkte vroeger. (( Was een perfect systeem, level system etc ))
3. Probeer wat aan de combat plugins te knutselen. (( Om te proberen om redelijk dichtbij het oude system te komen wat minecraft pvp was))
4. Misschien nog 1 of 2 gratis kits toe tevoegen.
5. En misshien om het intresant te maken een keer in de maand een PVP toernooi te houden als kitpvp weer een beetje aanslaat bij de mensen.

Zo blijf je mensen vermaken op een basic manier extra dingen in de server hebben zegt niet altijd iets positiefs. Het kan vervelend worden voor mensen.
1. Oude map terug halen is een nee. We willen vernieuwen en verbeteren, daar past oude zooi niet bij.
2. Geen kit upgrade systeem meer. Het level systeem wordt van het globale haunted level systeem gebruikt. Met kills verdien je XP om dat level op te hogen.
3. Pvp is identiek hetzelfde als 1.8, zie onze meest recente combat update. Daar hoeft niks meer aan veranderd te worden.
4. Er komen rond de 10-15 kits, waarvan 5 gratis. De rest is voor ingame geld te unlocken. Donators krijgen sommige unlocks gratis.
5. Pvp events komen er maar dat staat los van kitpvp. Hiervoor komt een event manager die met het creative en pvp team overlegt.
 
  • Like
Reactions: StarCream5

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
De vanilla server is redelijk "basic" though, misschien is dat wat ^-^
 

------------

Supreme
Datdus
Datdus ✔
Supreme
16 aug 2016
119
84
222
Toen we de map aan het bouwen waren kwam het idee naar boven voor een kit met een elytra. Deze heeft erg weinig bescherming maar een enorme mobiliteit. Een nadeel is dat 1.8 spelers deze niet kunnen gebruiken, toch wel een tof fris idee naar mijn mening.

Kit angel:
- Elytra
- Prot 1 White Leather armor ( -chest plate )
- Boog (Power IV, Punch I, Infinity)
- iron sword

Specialties:
- x16 firework rocket
- x4 Splash potion of weakness
 

xReyanne

Niet Verified
29 apr 2016
12
5
72
een doos
Ik dacht aan 'n Kit met speed 3 en al niet te slechte zwaard met zwakke armor ^^ ( Handig voor mensen die liever met speed spelen )
Deze kit was er met de naam ''ninja'', maar toen was er ook het probleem dat mensen weg gingen rennen met deze kit. Omdat ik veel spelers had gezien die klaagden over dit feit, weet ik nou niet of het een verstandig idee is om weer een speedkit toe te voegen. Nadeel is dan wel weer dat sommige mensen liever met speed spelen en dat dìe weer klagende reacties hebben hierover.

Mijn conclusie: of je nou wel of niet een speedkit zult hebben, waarschijnlijk zullen deze klachten er altijd blijven.
Idee: Misschien dat zo'n speedkit een hogere kit kan zijn, die verdiend kan worden? Of nog beter: dat mensen blij zijn met wat er is?
 
  • Like
Reactions: Mike0403

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Deze kit was er met de naam ''ninja'', maar toen was er ook het probleem dat mensen weg gingen rennen met deze kit. Omdat ik veel spelers had gezien die klaagden over dit feit, weet ik nou niet of het een verstandig idee is om weer een speedkit toe te voegen. Nadeel is dan wel weer dat sommige mensen liever met speed spelen en dat dìe weer klagende reacties hebben hierover.

Mijn conclusie: of je nou wel of niet een speedkit zult hebben, waarschijnlijk zullen deze klachten er altijd blijven.
Idee: Misschien dat zo'n speedkit een hogere kit kan zijn, die verdiend kan worden? Of nog beter: dat mensen blij zijn met wat er is?
Ok je kan wegrennen. Maar welk voordeel heb je aan wegrennen ? Geen enkel buiten dat je een fight hebt overleefd. Stel dat je 1v1 deed, ok fijn hij loopt weg, zijn beide nog steeds in fair fight. Beiden hebben soups gebruikt. PvP zonder speed bestaat niet echt. Ja er werd veel geklaagd maar toch werd kitpvp nogaltijd 'n dikke hit :)
 

xReyanne

Niet Verified
29 apr 2016
12
5
72
een doos
Ok je kan wegrennen. Maar welk voordeel heb je aan wegrennen ? Geen enkel buiten dat je een fight hebt overleefd. Stel dat je 1v1 deed, ok fijn hij loopt weg, zijn beide nog steeds in fair fight. Beiden hebben soups gebruikt. PvP zonder speed bestaat niet echt. Ja er werd veel geklaagd maar toch werd kitpvp nogaltijd 'n dikke hit :)
Zelf ben ik ook een voorstander van een speedkit, ondanks dat dit misschien niet helemaal duidelijk was in mijn vorige bericht. Ik weet alleen niet of dit ook geldt voor degenen die te maken krijgen met klagende reacties. Van de ene kant is het dus erg leuk voor de spelers die de kit gebruiken, maar aan de andere kant is het minder leuk voor de mensen die met de klagende reacties te maken krijgen. En vanaf weer een andere kant; je hebt overal klaagreacties over. Het is maar net hoe je het wilt bekijken.
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Zelf ben ik ook een voorstander van een speedkit, ondanks dat dit misschien niet helemaal duidelijk was in mijn vorige bericht. Ik weet alleen niet of dit ook geldt voor degenen die te maken krijgen met klagende reacties. Van de ene kant is het dus erg leuk voor de spelers die de kit gebruiken, maar aan de andere kant is het minder leuk voor de mensen die met de klagende reacties te maken krijgen. En vanaf weer een andere kant; je hebt overal klaagreacties over. Het is maar net hoe je het wilt bekijken.
Ach wat je ook doet, als je speedkit eruithaalt, gaan ze wel iets anders zoeken om over te klagen. Geef je ze dit, gaan ze zeuren, haal je 't weg, gaanz e weer zeuren. dus opzich maakt het geklaag helemaal niet uit ^^
 

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Niks gaat perfect want er zijn altijd klagende bij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.