Netwerk onderhoud

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Haunties

Vannacht hebben we onderhoud gehad aan het netwerk van HauntedMC.
Om het kort te beschrijven; het netwerk dat al onze servers en al onze dedicated servers met elkaar verbindt heeft een flinke upgrade gekregen.

We maken nu gebruik van meerdere inlog proxies die door een systeem dat 'redis-server' heet verbonden zijn. Ook is er hierbij een extra hub toegevoegd en is het message systeem versimpeld.
Reports staan tijdelijk uit, dit werkt niet goed met ons nieuwe systeem samen. We komen snel met een vernieuwd report systeem.

Dit alles moet ervoor zorgen dat de lading op onze servers gelijk wordt verdeeld, en dat er geen downtime met betrekking tot de hub meer plaats kan vinden.

Skyblock zal de volgende server zijn die een grote update van ons gaat krijgen. Dus zal de server komende dagen een aantal keer in onderhoud zijn.
Mvg Remymine
 
Laatste update:

Trouwring

Niet Verified
25 jun 2016
133
29
142
Braboland
'k Hoop niet dat /skyblock wordt gereset, maar verder mooie verbeteringen. :)
 

Datdus

Supreme
Datdus
Datdus ✔
Supreme
16 aug 2016
119
84
222

jari_buter

Niet Verified
24 okt 2015
9
0
40
23
Beste Haunties

Vannacht hebben we onderhoud gehad aan het netwerk van HauntedMC.
Om het kort te beschrijven; het netwerk dat al onze servers en al onze dedicated servers met elkaar verbindt heeft een flinke upgrade gekregen.

We maken nu gebruik van meerdere inlog proxies die door een systeem dat 'redis-server' heet verbonden zijn. Ook is er hierbij een extra hub toegevoegd en is het message systeem versimpeld.
Reports staan tijdelijk uit, dit werkt niet goed met ons nieuwe systeem samen. We komen snel met een vernieuwd report systeem.

Dit alles moet ervoor zorgen dat de lading op onze servers gelijk wordt verdeeld, en dat er geen downtime met betrekking tot de hub meer plaats kan vinden.

Skyblock zal de volgende server zijn die een grote update van ons gaat krijgen. Dus zal de server komende dagen een aantal keer in onderhoud zijn.
Mvg Remymine

Hallo staff

Is er al enig idee wanneer de skyblock weer online komt?
Ik zit namelijk met smart te wachten ;)
 

skyblockdylan

Niet Verified
18 mei 2016
123
24
134
Ik ben benieuwd wat er veranderd/bijkomt bij skyblock, ik hoop dat er challenges bij gaan komen :)
 

motorhom

Supreme
motorhom
motorhom ✔
Supreme
6 jan 2014
67
38
144
69
Zwolle NL
ik zou best graag willen weten wat er nu allemaal verbeterd is op skyblock. ik zie geen verschillen met de vorige versie
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
ik zou best graag willen weten wat er nu allemaal verbeterd is op skyblock. ik zie geen verschillen met de vorige versie
Je krijgt er waarschijnlijk binnenkort meer informatie over. Aangezien ze nu nog bezig zijn ;-)
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Skyblock is overgeplaatst naar een andere dedicated server, de lag die er soms was is hiermee verdwenen.

De nieuwe features komen er binnen een aantal dagen allemaal aan, ook de voorbereidingen hierop zijn getroffen tijdens het onderhoud.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.