Nou eh ja, hoi?

Chantalllll

God
addChant
addChant ✔
God
8 aug 2015
28
13
154
22
Noord-Holland
Hoi? Denk ik tenminste, want ik heb geen idee of mensen dit gaan lezen of niet x) (als mensen dit wel lezen, als je nog iets wilt weten kan je het altijd vragen :). )

Ik ben Chantal, bekend als ChantalTHG, ik ben 14 jaar en ben pas weer jarig op 27 Januari 2017 :3

Ik ben dus vrij jong, maar de meeste mensen zeggen dat ik vrij serieus en volwassen overkom, wat ik zelf wat minder vind :3

Ik woon in Alkmaar, liggend in Noord-Holland. Ik zit in de 2e klas van Mavo (Theoretische Leerweg) en heb het daar nog steeds naar mijn zin. Voor volgend jaar moest ik een sector kiezen, ik ben voor de sector Zorg&Welzijn gegaan, met als keuzevak Geschiedenis, en als de 2 bijvakken Scheikunde & Duits

(Jaaaaa ik ben echt gek op Dui

Oke, dit is NIET als reclame bedoeld, maar gewoon als een feitje over mezelf :)
Ik ben actief moderator op 2 andere servers(dus niet op Haunted, begrijp me niet verkeerd ;). ) en vind dat nog steeds super leuk om te doen :3

Waar je me het meest kan vinden?
Ahaaaa, stalker alert! (Nee Hoor <3)
Ik was het meeste te vinden op:
-Paintball
-Survival 1&3
-Skywars

Nu ben ik meer te vinden op de GameModes waar PvP in verwerkt is, want ik ben echt gek op PvPen :3 (Ookal ben ik er niet zo goed in)
Zoals:
-Skywars
-KitPvP
-Factions

Noujaaa.. dit was het, doegiesszz <3

• Like
Reactions: LeviboyNL

Lucfestijn

Verified
furryfestijn
furryfestijn ✔
LegendVer
29 dec 2015
285
107
224
22
utrech
ehm, hoi?
nee grapje
je bent niet jong, er zijn mensen van 10 hier .-.
Mavo is koewl.. B) #mavoalert
en jha ik ben hier de enige echte stalker..
ik ga je opzoeken stras als haunted 2.0 open is :p

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
335
49
234
24
asten
www.twitter.com
welkom en ik ga catty stalken dus stalk ik jouw ook meteen weer

Chantalllll

God
addChant
addChant ✔
God
8 aug 2015
28
13
154
22
Noord-Holland
ehm, hoi?
nee grapje
je bent niet jong, er zijn mensen van 10 hier .-.
Mavo is koewl.. B) #mavoalert
en jha ik ben hier de enige echte stalker..
ik ga je opzoeken stras als haunted 2.0
open is :p
Oh god, ik ben nu al bang :o

Tzyc

Niet Verified
25 mrt 2016
2
2
57
23
Welkom!
Ik zit ook op mavo (xl) alleen dan leerjaar 3. Nog nooit gehoord dat je in 2de je sector al mag gaan kiezen o_O. Ik mag dat nu pas gaan beslissen. Ik zal je wel een keertje tegenkomen zodra mijn pc gefixt is.
Groetjes,
-Tzyc

Lucfestijn

Verified
furryfestijn
furryfestijn ✔
LegendVer
29 dec 2015
285
107
224
22
utrech
Welkom!
Ik zit ook op mavo (xl) alleen dan leerjaar 3. Nog nooit gehoord dat je in 2de je sector al mag gaan kiezen o_O. Ik mag dat nu pas gaan beslissen. Ik zal je wel een keertje tegenkomen zodra mijn pc gefixt is.
Groetjes,
-Tzyc
Nog een mavoër yaay

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Moest je nie volwassen zijn was je pf een lama, conclusie, je bent te volwassen.