Serverkracht & mods

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Haunties,
Veel nieuwe blauwe namen en onderhoud aan de creative server en de skyblock server.

Nieuwe mods
Zoals te merken hebben we ingame flink uitgebreid in het stafteam. Met trots presenteren wij jullie 4 nieuwe moderators. Ze hebben in onze ogen bewezen een aanwinst te zijn voor HauntedMC en wij hebben dat beloond met de Moderator rank.
De nieuwe mods zijn; @OceanicMounten, @Kleinesmurfy, @MisterDubai en @xBennie.
Opvallend is dat 2 van hen al eens eerder moderator waren op de server. Welkom terug MisterDubai en xBennie.

Extra serverkracht
Te merken was de enorme drukte op onze servers afgelopen dagen. Met name creative kreeg het flink te verduren met 110 spelers online. Daarom hebben we besloten een nieuwe dedicated server speciaal voor creative aan te schaffen. Creative biedt plek voor 200 spelers en zal geen lag meer vertonen door deze flinke investering.
Ook skyblock is verhuisd naar een ander bestaand dedicated server van ons, tevens zijn hier voorbereidingen getroffen voor de grote skyblock update. Binnenkort zal deze update plaatsvinden.

Server drukte
Gister hebben wij weer de 300 spelers online mogen aanschouwen! Dit is echt super en stimuleert ons om nog harder te werken voor de server. Dank jullie wel voor deze enorme support. Het helpt echt enorm.

Teamspeak Server
Onze teamspeak server heeft ook een vernieuwing gekregen. Het ip voor de teamspeak server is ts.hauntedmc.nl
Buiten de nieuwe indeling is er nu een support channel. Hier kun je wachten tot een moderator of admin beschikbaar is om je helpen. Zeer handig als je geen ticket wil aanmaken en direct je probleem wil oplossen op teamspeak.


Mvg Remymine
 
Laatste update:

Kleinesmurfy

Niet Verified
3 feb 2015
126
67
157
32
'S-Hertogenbosch
Allereerst bedankt voor de introductie.

Bij deze even wat verdere informatie over mij

Ik ben Guido ook wel bekend onder de nickname Kleinesmurfy.
Geboren in Kaatsheuvel, ja de efteling was praktisch mijn achtertuin
Sinds juli 2015 woon ik in 's-Hertogenbosch samen met mijn partner Gina met wie ik mei 2017 zal gaan trouwen.

Ingame is voor mij regel 1 behandel mensen met respect dan krijg je ook respect terug.
Gebeurd dit niet vraag dan om hulp, als ik online ben help ik graag met dit soort zaken.
Ik kan niet met alles helpen, maar vragen kan altijd en ik zal mijn best doen iedereen te woord te staan.

Mocht iemand vragen hebben, stel ze gerust!

Veel plezier op Haunted allen!
 

Trouwring

Niet Verified
25 jun 2016
133
29
142
Braboland
Fijn dat 'r meer mods zijn om de spelers te kunnen helpen, verder is 't mooi om te zien dat de server groeit. :)
 

DarknessWolf14

Niet Verified
9 dec 2016
78
12
127
Welkom nieuwe mods en welkon terug xBennie! Ik ben erg blij dat de 300 spelers zijn gehaald! Ik zie een mooi jaar in 2017 voor Haunted! veel succes nog Staff met het netjes houden van de server etc.!
 

freakiebeakie

Supreme
freakiebeakie
freakiebeakie ✔
Supreme
5 okt 2014
59
33
134
50
zoeken jullie nog mensen voor het mod team? hoor het graag van jullie.
 

The_GloriousWolf

Supreme
Ripleu
Ripleu ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Je kan solliciteren voor moderator.
Sollicitaties voor Moderator zijn tijdelijk gesloten, enkel voor Bouwer kan je nog solliciteren.
 

freakiebeakie

Supreme
freakiebeakie
freakiebeakie ✔
Supreme
5 okt 2014
59
33
134
50
bouwer is niet mijn ding, niet dat ik bouwen niet leuk vind hoor maar ik zit graag op survival 1.
Daar help ik al echt iedereen en het waren op een avond een aantal spelers die riepen Freakie jij moet mod worden, je helpt zo vaak.
daardoor ben ik gaan nadenken en ik dacht toen Ja , dat lijkt me wel leuk.

Ik ben denk ik de oudste speler op haunted en alle jonge spelers kunnen het wel vinden met die ouwe knar :D
Als er nu drama is kalmeer ik de boel al dus mod zou een leuke job wezen voor me.

Jammer dat ze niemand zoeken.
 

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
bouwer is niet mijn ding, niet dat ik bouwen niet leuk vind hoor maar ik zit graag op survival 1.
Daar help ik al echt iedereen en het waren op een avond een aantal spelers die riepen Freakie jij moet mod worden, je helpt zo vaak.
daardoor ben ik gaan nadenken en ik dacht toen Ja , dat lijkt me wel leuk.

Ik ben denk ik de oudste speler op haunted en alle jonge spelers kunnen het wel vinden met die ouwe knar :D
Als er nu drama is kalmeer ik de boel al dus mod zou een leuke job wezen voor me.

Jammer dat ze niemand zoeken.
Geduld wie weet komt er nog een plekje vrij ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.