Youtubers we need you!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Haunties en YouTubers

We hebben een hele handige updates gedaan om onder andere het YouTube rank proces makkelijker te maken en bovendien om YouTubers uit te nodigen om een rank op HauntedMC te claimen. We zien er naar uit om jullie toffe content te bekijken.

Heel leuk, maar hoe werkt het?
Het is heel simpel, vanuit onze hub is binnen een paar stappen de rank te regelen indien je voldoet aan de eisen.

Ik ga het uitleggen aan de hand van een paar plaatjes. Bekijk ze goed!

In onze hub dien je het commando /yt te gebruiken. Je opent dit menu:
6cb7e56138621cb98613f9c4599a6e35.png

Zoals je ziet gelden er een paar eisen om de rank te verkrijgen, hij checkt dit automatisch:
- Minimaal 900 Subscribers
- Minimaal 5 video's op je kanaal
- Minimaal 500+ totaal aantal views op je kanaal.
- Gemiddeld minimaal 100+ views per video.

Voldoe je aan de eisen? Klik dan op de button, zoals hier:
91e7444490e859791a1291e28615ec44.png

We leiden je vervolgens naar een vragen proces. Ik zal het laten zien op mijn alt account 'shaderon'. Ik ga mijn alt account aan het officiële HauntedMC kanaal linken.

Het vraagt om de link naar mijn Youtube kanaal. Dus die zet ik in de chat zoals hier en druk op Enter:
f8a3b569c7d85f978a0e727262ea5e86.png

Hij keurt de link goed en we gaan door naar de volgende stap. Indien je niet aan de eisen voldoet en toch je link invoert krijg je op dit moment een error en kun je niet verder!

Om te verifiëren dat je de eigenaar van jouw YouTube account bent vragen we je om eenmalig een stuk tekst aan je Channel description (kanaal beschrijving) toe te voegen:
cccf6da528020c07d39f0773fe95bdff.png

Dit gaan we dus doen op het kanaal wat we eerder als link hebben vermeld.

De overige tekst hoeft niet weggehaald te worden, zoals op het plaatje te zien voegen we de gevraagde tekst gewoon bovenaan de Channel description toe.
85bc96cd4528417eb10475ac3a8ca432.png

Nu we dit gedaan hebben drukken we op Done en gaan we weer naar Minecraft.

En ja hoor, ons systeem ziet het automatisch en de Youtube rank is op jouw account vastgelegd.
Veel plezier YouTuber! In het /yt menu is nu diverse informatie over jouw eigen kanaal te vinden.

f2fc8247147fbd3ec8cc358e908b96ac.png

Nu zijn we een zeer blije Youtuber.

Kijk ons shinen met de YoutTube rank! (Gelijkwaardig aan onze God rank)
54611588dfe155a8056afdcc9dedc35e.png


Let op: Indien je onder de gevraagde eisen komt herkent ons systeem dit direct en zal de rank automatisch weer worden verwijderd.
Ook kunnen we op ieder moment accounts verwijderen en blokkeren voor de YouTube rank die de rank misbruiken, die slechte content over HauntedMC plaatsen, of die helemaal geen content over HauntedMC plaatsen. Wij vragen om jouw eerlijkheid voor dit systeem.

Als vragen hebt hiervoor, stel ze gerust.

Mvg Remy & Staff
 

DarknessWolf14

Niet Verified
9 dec 2016
78
12
127
Op Tri Squadz voldoen we eigenlijk best veel behalve het aantal subscribers en aantal views per video (af en toe). We hebben namelijk redelijk wat video's met meer dan 100 views, alleen de subs niet
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Op Tri Squadz voldoen we eigenlijk best veel behalve het aantal subscribers en aantal views per video (af en toe). We hebben namelijk redelijk wat video's met meer dan 100 views, alleen de subs niet
Dan gaat het niet werken helaas
 

Luckie07

Supreme+
Luckie07
Luckie07 ✔
Supreme+
7 mei 2015
78
33
192
Breda
Ik heb 5 videos maar ik heb allen 3 subs op mn YouTube kanaal dus ik kan het ook helaas niet hebben
 
Status
Niet open voor verdere reacties.