Één munteenheid?

Ik zou het fijn vinden als er weer één token/munt komt voor de hele server. Of een wisselaar.

• Total voters
    16
Status
Niet open voor verdere reacties.

Thomas013

Niet Verified
21 feb 2015
16
1
47
Hoi, ik ben aTHOMASbest013 en ik zou het fijn vinden als er weer één munt komt over de hele server.
Dit wil ik omdat je dan weer spellen zoals /hungergames kan doen en dan na een leuk potje de tokens kan besteden op factions, skyblock etc. Ik denk dat dit leuk is voor de bouwers, die ook wel eens pvp willen doen en de pvpers die ook wel eens willen bouwen. Ook zou dit leuker zijn voor de nieuwkomers. Die kunnen dan bij bijvoorbeeld hungergames een klein beginsel opbouwen om dan bij kitpvp een kit te levelen. (Want met warior 1 tegen axeman 5 is niet leuk, en die mensen zullen vaak niet lang op de server blijven wat weer slecht is voor de hele server) Kortom: Ik zou graag één munteenheid hebben. Ik ben benieuwd naar jullie mening.

Nikoo

God
elNikoo
elNikoo ✔
God
5 sep 2015
148
41
230
22
Gent
Hoi, ik ben aTHOMASbest013 en ik zou het fijn vinden als er weer één munt komt over de hele server.
Dit wil ik omdat je dan weer spellen zoals /hungergames kan doen en dan na een leuk potje de tokens kan besteden op factions, skyblock etc. Ik denk dat dit leuk is voor de bouwers, die ook wel eens pvp willen doen en de pvpers die ook wel eens willen bouwen. Ook zou dit leuker zijn voor de nieuwkomers. Die kunnen dan bij bijvoorbeeld hungergames een klein beginsel opbouwen om dan bij kitpvp een kit te levelen. (Want met warior 1 tegen axeman 5 is niet leuk, en die mensen zullen vaak niet lang op de server blijven wat weer slecht is voor de hele server) Kortom: Ik zou graag één munteenheid hebben. Ik ben benieuwd naar jullie mening.
leuwk

Snake

Niet Verified
9 jul 2014
248
43
139
Ergens in nederland
Succes dan moet heel haunted omgegooit worden..

strander013

Niet Verified
27 dec 2015
0
0
13
20
'Succes dan moet heel haunted omgegooit worden' dat wordt het binnenkort ook, als ze naar 1.9 gaan? Dus wat is het probleem met dat

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
31
-
zoals mara hierboven aanhaalt hebben we dit pas juist veranderd.

waarom?
spelers maakte optimaal gebruik van het farmen van tokens in bijvoorbeeld skyblock.
gaan kitpvp en hebben opeens alle kits maxed.
dit is niet de bedoeling van het munt systeem wij zijn van mening dat per gamemode een verschillende eenheid het spel plezier bevorderd aangezien je echt ergens voor gaat spelen en niet zomaar even alles koopt

NeonLight

Niet Verified
7 nov 2015
39
2
114
21
Succes dan moet heel haunted omgegooit worden..

Hoezo? De vorige deden ze het ook even heel 'makkelijk' en dachten ze dat ze één nieuwe eco hadden. Nu is er amper nog een eco op een server. "Beter iets dan niets."

UmgItsSwekPvP_

Niet Verified
18 sep 2015
81
2
99
Iedereen die ja heeft gestemt zijn alle mensen die nergens geld hebben , ik heb overal veel geld omdat ik ervoor werk , dan wil ik niet dat alles weg gaat

Dion

God
MDZhB
MDZhB ✔
God
23 mei 2014
310
48
239
23
Netherlands
zoals mara hierboven aanhaalt hebben we dit pas juist veranderd.

waarom?
spelers maakte optimaal gebruik van het farmen van tokens in bijvoorbeeld skyblock.
gaan kitpvp en hebben opeens alle kits maxed.
dit is niet de bedoeling van het munt systeem wij zijn van mening dat per gamemode een verschillende eenheid het spel plezier bevorderd aangezien je echt ergens voor gaat spelen en niet zomaar even alles koopt
Dit is zoo true, nu moet je echt pvpen voor je kits, wat ik goed vind

-Mvg Dion

Status
Niet open voor verdere reacties.