• warps creative

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.146
573
313
29
Hey Haunties,

Zoals jullie vast al hebben gezien hebben we in creative bijna 7000 warps. Dit zijn er een hele boel en je krijgt niet zomaar een overzicht van alle warps, het zijn zo'n 350 pagina's. Daarom hebben we besloten er iets mee te doen.

Waar is mijn warp??
Is jouw warp weg? Dat kan gebeurd zijn doordat:

1. de warp niet voldeed (weinig bouw/leeg plot, ongepaste bouwwerken/signs).
    eGB0ANE.jpg
  2. de warp een shop of plot is/was waarbij tokens worden gevraagd (tokens zijn uitgeschakeld op creative, dus hebben geen waarde meer).
    TZyau2Q.jpg
  3. de eigenaar van de warp al 2 maanden of langer offline is.
Een moderator heeft het recht om de warp te verwijderen wanneer deze niet voldoet aan bovenstaande criteria. De hoeveelheid bouw op een plot wordt soms per persoon anders opgevat, daarom zijn er een aantal mods die het voortouw zullen nemen en de warps gaan bekijken, waaronder ik.

Wees niet verdrietig, je kunt een god altijd een warp laten zetten. Maar zorg wel dat je je aan deze bovenstaande criteria houdt, zo voorkom je een delwarp. Een god dient ook te kijken naar deze lijst wanneer hij een warp zet!

- Mara

Laatste update:
  • Like
Reactions: FrazenHD

conceptswe

Niet Verified
24 mei 2014
375
159
229
26
Niet kijken stalker!
Is het niet beter om dan eerst alle warps te verwijderen, het is toch namelijk niet zo dat mods meer dan 6.000 warps gaan bekijken of ze goed genoeg zijn? Het lijkt me beter om eerst alle warps te verwijderen en warps gewoon weer opnieuw gezet kunnen worden

vipwachtwoord

Niet Verified
28 jul 2014
377
116
224
25
www.teamvip.net
Is het niet beter om dan eerst alle warps te verwijderen, het is toch namelijk niet zo dat mods meer dan 6.000 warps gaan bekijken of ze goed genoeg zijn? Het lijkt me beter om eerst alle warps te verwijderen en warps gewoon weer opnieuw gezet kunnen worden
Ik ben ook best wel benieuwd hoeveel warps er in totaal verwijderd zijn.

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.146
573
313
29
Heb ik al eens voorgesteld, zal ik nogmaals doen @remymine

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
misschien is dit het enige dat langer duurt dan Schaapstein @Twana...

LittleToNi10

Niet Verified
12 dec 2013
242
108
244
26
Ik kijk in iede rgeval altijd of het warpwaardig is zeg ik een keer nee het is niet warpwaardig; waarom waarom waarom?

LS161 gameZ

Niet Verified
30 jun 2015
45
3
134
22
Hey Haunties,

Zoals jullie vast al hebben gezien hebben we in creative bijna 7000 warps. Dit zijn er een hele boel en je krijgt niet zomaar een overzicht van alle warps, het zijn zo'n 350 pagina's. Daarom hebben we besloten er iets mee te doen.

Waar is mijn warp??
Is jouw warp weg? Dat kan gebeurd zijn doordat:

1. de warp niet voldeed (weinig bouw/leeg plot, ongepaste bouwwerken/signs).
    eGB0ANE.jpg
  2. de warp een shop of plot is/was waarbij tokens worden gevraagd (tokens zijn uitgeschakeld op creative, dus hebben geen waarde meer).
    TZyau2Q.jpg
  3. de eigenaar van de warp al 2 maanden of langer offline is.
Een moderator heeft het recht om de warp te verwijderen wanneer deze niet voldoet aan bovenstaande criteria. De hoeveelheid bouw op een plot wordt soms per persoon anders opgevat, daarom zijn er een aantal mods die het voortouw zullen nemen en de warps gaan bekijken, waaronder ik.

Wees niet verdrietig, je kunt een god altijd een warp laten zetten. Maar zorg wel dat je je aan deze bovenstaande criteria houdt, zo voorkom je een delwarp. Een god dient ook te kijken naar deze lijst wanneer hij een warp zet!

- Mara
ik snap het wel vondt zelf dat er ook te veel waren

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Zoveel warps zijn gewoon niet bij te houden :P
Ik had alle onnodige warps eruit gehaald!
:cool:

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Zo zo, dat zijn er een hoop wat verwijderd :P

LS161 gameZ

Niet Verified
30 jun 2015
45
3
134
22
van al mijn warp heb er ofzo 6 zijn is maar 1 verwijdert en dat was 1 shop de rest deed ook aan alle eisen

RBtjeeh

Niet Verified
19 sep 2015
2
3
24
19
Ja idd ik vind het ook wel goed want anders doe je straks /warp {Naam} en dan een leeg plot.. Goed idee

Status
Niet open voor verdere reacties.