1.8 update / nieuwe survival wereld

Status
Niet open voor verdere reacties.
K

Kogetsoo

Guest
Hoi allemaal,

Zoals een aantal van jullie kan ik niet wachten totdat de nieuwe wereld eindelijk daar is.
Eerder werd ons verteld dat het in januari zou gebeuren, maar inmiddels is het januari en weten we nog niets.

Dus een vraag aan de staff: Kunnen jullie iets meer duidelijkheid verschaffen?
Dan kan ik het één en ander voorbereiden en een mooi plekje claimen als de dag daar is.

Ik wacht met spanning af.

Groeten,
Koge

conceptswe

Niet Verified
24 mei 2014
375
159
229
26
Niet kijken stalker!
Richting eind januari dacht ik (21e?)
Of dat was wanneer een serie weer begon XD

Laatste update:

xProgodzx

Niet Verified
12 dec 2014
14
5
42
geduld stop met hun te rushen hun hebben ook meer te doen dan alleen de server onderhouden

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.146
573
313
29
Ja, klopt wat Progod zegt. Echter weet ik het ook niet.. ik wacht ook vol verwachting af op die dag!

K

Kogetsoo

Guest
Ik rush niet, ik stel een doodnormale vraag zodat die maar gesteld is en niet nóg 10.000 keer gevraagd hoeft te worden. ;)
Ik vertel ze niet om eerder klaar te zijn.. essentieel verschil.

Een informatieve post is 2 minuten werk, met alle respect voor de staff en hun werkzaamheden.

Groeten,
Koge

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Afwachten lijkt mij het beste, er is volgens mij ook nog geen datum bekend over wanneer kitpvp 2.0 uitkomt. I know right, onzekerheid is vreselijk. :)

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
In de buurt van Eindhoven
totaal normale vraag, weet niet wat Progods probleem is maarja, inderdaad, een ETA voor de 1.8 update zou wel chill zijn :)

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Raff, ik denk dat progod anders dacht dan zoals iedereen doet. Hj dacht waarschijnlijk " de update zou in januari zijn, betekent dus NIET in het begin, wat klaagt hij nou, dat hij even geduld heeft " Ik inmiddels dacht even ook zoals progod. Maar niet zo brutaal lol :p

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Ach, je hebt geduldige mensen, en ongeduldige ^^ Ieder z'n karakter

K

Kogetsoo

Guest
Kijk, daar kunnen we wat mee.
Thanks voor je tijd Remy, we love you! :D

Groeten,
Koge

• Like
Reactions: QuintenRex

Sven

Niet Verified
26 aug 2014
19
1
69
Infinity's innerstate
Word dan alles verwijderd van de huidige server? Of staan alle gebouwen er dan nog?

Heb geen problemen met het eerste moet ik zeggen. Lekker opnieuw beginnen, en tenminste al dat mooie gebied weer terug, wat nu gegrieft is door mensen die van die hoge torens van 1x1 block bouwen om weet ik veel wat voor een reden. En half kapotte gebouwen die niet meer gebruikt worden..

conceptswe

Niet Verified
24 mei 2014
375
159
229
26
Niet kijken stalker!
Word dan alles verwijderd van de huidige server? Of staan alle gebouwen er dan nog?

Heb geen problemen met het eerste moet ik zeggen. Lekker opnieuw beginnen, en tenminste al dat mooie gebied weer terug, wat nu gegrieft is door mensen die van die hoge torens van 1x1 block bouwen om weet ik veel wat voor een reden. En half kapotte gebouwen die niet meer gebruikt worden..
De huidige survival wereld blijft, maar er komt nog een survival wereld bij die helemaal 1.8 is, met onderwater tempels enzo

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Binnenkort even een officieel nieuwsbericht met alles 100% uitgelegd :P

K

Kogetsoo

Guest
Vraag me af hoe snel die geraid worden. Sea lanterns sparen yo! :D

Groeten,
Koge

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
In de buurt van Eindhoven
Vraag me af hoe snel die geraid worden. Sea lanterns sparen yo! :D

Groeten,
Koge

haha ja, al die nieuwe items ff opzoeken op de wiki, zodat we meteen first minute na de opening van die nieuwe world overal die nieuwe stuff kunnen gaan verzamelen :D hoppatee god mode aan, /fly aan, speed op zn hoogst en de /jump command gekoppeled aan de duimknop op mn muis :p

Laatste update:
K

Kogetsoo

Guest
haha ja, al die nieuwe items ff opzoeken op de wiki, zodat we meteen first minute na de opening van die nieuwe world overal die nieuwe stuff kunnen gaan verzamelen :D hoppatee god mode aan, /fly aan, speed op zn hoogst en de /jump command gekoppeled aan de duimknop op mn muis :p

Gemeen eigenlijk.. lol.

Groeten,
Koge

Status
Niet open voor verdere reacties.