2 vraaaaagjes!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
Beste Staffs,

Vraag 1; Misschien /auction bij Survival, want market zeggen veel mensen van; DAT SNAP IK NIEEEET!!!!
Ik denk dan ze weten wel wat Auctions is, dus mij vraag is; Kan er auc komen bij Survival?

Vraag 2; Kan er inplaats van Iron armor, diamond armor worden op survival? En wat hebben Gods aan Enchant Golden Apple op Survival, en eerste ze hbben god mode en ten tweede ze kunnen fly dus dit vind ik niet nodig zo'n enchan golden appel, dus mijn vraag is; Misschien de kit dia armor en geen enchant golden appel.

Gr, Cas

Survivalars641

Niet Verified
1 dec 2014
27
2
109
NH
1. Auc hebben we et al eerder over gehad en dat wordt SPAMMERIG! 2. Dat Wordt te OP Natuurlijk!

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
In de buurt van Eindhoven
kit zijn er standaard voor dat je ze elke dag kunt gebruiken, en daarom zitten er niet al te super dure dingen in, anders zou je elke dag een full dia armor set kunnen gaan verkopen ^^

maar idd , auction!! ik wil kunnen bieden op dingen, nu bij /market kun je alleen dingen kopen voor vastgestelde prijs, probleem is, 95% van de mensen weten niet hoe ze iets moeten prijzen en vragen bijvoorbeeld 30 tokens!!! voor een stack sugar cane... haha

er zou een auction moeten komen die net zo werkt als de market, dus dat je een apart scherm krijgt waarbinnen je de auction dingen kan doen, en dus niet in de chat waar @Survivalars641 hierboven t over heeft.....

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Ikdenk dat en Fusion van de auction & de market zou moeten gedaan worden. Als er iets op de market staat, toont die het start bod aan, hoeveel items, en welke item, en van wie. Als je erop klikt, zieje nog hoeveel tijd erover blijft ( meer dan 1 minuut natuurlijk ! Concet had een goed idee, 24 u lijkt me redelijk ), als je dubbelklikt verhoog de je de prijs van die ene item. ( met het verhoginstaantal at de verkoper zelf aangeeft, net zoals in auction ;) )

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Dan zullen, denk ik, wel heul veul mensen dat gaan doen :')

Survivalars641

Niet Verified
1 dec 2014
27
2
109
NH
maar we hebben het er al over gehad he en remy wou het toen nie

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
1. Market werkt prima, zie geen reden om met wat anders te komen.

2. Je krijgt het elke dag, diamond gear is een beetje te OP he...

Status
Niet open voor verdere reacties.