Vandaag kom ik online en voor de 3de keer heb ik een problem/bug.. heb er echt genoeg van en deze keer hoop ik dat iemand het hersteld
Probleem 1: (oud)
Spawners kunnen wel op de markt gezet worden. Resultaat, ze verdwijnen. 15 spawners weg.
Compensatie wordt beloofd door Remy, nooit wat gezien maar boeiend.
Probleem 2: Afgelopen vrijdag.
Survival1 crasht als ik de server join. na 2 dagen niet gespeeld te hebben wordt mijn inventory gewist om het problem te verhelpen. Volledig geenchante dia gear weg inc god weet wat ik bijheb.
Geen problem. Remy heft me goed geholpen, ben blij dat ik weer kan spelen.
Probleem 3: (gisteravond/nu/de druppel)
Ik ben aan het bouwen. Wil mijn dia blocks gebruiken als versiering. Maak een aparte claim voor mezelf zodat niemand ze kan stelen. Server crasht, blokken minen gaat niet goed, plaatsen wel. Zo leek het teminste.
Kom ik vandaag online. blokken nooit geplaatst, alles wat ik uit kisten heb gehaald weg. 64 diamond blocks.
Nu wil ik echt niet klagen, maar mn speelplezier is zo echt 0 komma 0.
Moet ik nu echt bang zijn dat alles wat ik doe zomaar kan verdwijnen?
zou het echt heel erg waarderen als iemand/mod/admin me een stack diamond blocks op wil sturen want ondanks dat ik ze ze terug kan kopen, voel ik me gewoon 3x hard genaaid.
Probleem 1: (oud)
Spawners kunnen wel op de markt gezet worden. Resultaat, ze verdwijnen. 15 spawners weg.
Compensatie wordt beloofd door Remy, nooit wat gezien maar boeiend.
Probleem 2: Afgelopen vrijdag.
Survival1 crasht als ik de server join. na 2 dagen niet gespeeld te hebben wordt mijn inventory gewist om het problem te verhelpen. Volledig geenchante dia gear weg inc god weet wat ik bijheb.
Geen problem. Remy heft me goed geholpen, ben blij dat ik weer kan spelen.
Probleem 3: (gisteravond/nu/de druppel)
Ik ben aan het bouwen. Wil mijn dia blocks gebruiken als versiering. Maak een aparte claim voor mezelf zodat niemand ze kan stelen. Server crasht, blokken minen gaat niet goed, plaatsen wel. Zo leek het teminste.
Kom ik vandaag online. blokken nooit geplaatst, alles wat ik uit kisten heb gehaald weg. 64 diamond blocks.
Nu wil ik echt niet klagen, maar mn speelplezier is zo echt 0 komma 0.
Moet ik nu echt bang zijn dat alles wat ik doe zomaar kan verdwijnen?
zou het echt heel erg waarderen als iemand/mod/admin me een stack diamond blocks op wil sturen want ondanks dat ik ze ze terug kan kopen, voel ik me gewoon 3x hard genaaid.