R Rutgertjuh Guest 7 jul 2015 #1 Aangezien er niks aan m'n vorige report is gedaan, nogmaals: Mvg, Rutger
Bliksem79 Supreme Bliksem79 ✔ Supreme 19 sep 2013 250 30 187 9 jul 2015 #2 Deze speler heeft voor deze video al straf gehad!
R Rutgertjuh Guest 10 jul 2015 #3 Bliksem79 zei: Deze speler heeft voor deze video al straf gehad! Click to expand... Ik heb eerder deze video laten zien, maar ik had zijn naam in het topic verkeerd gespeld waardoor hij nog geen straf heeft gehad. Daarom heb ik dit topic gemaakt zodat hij zijn straf zou krijgen. Mvg, Rutger
Bliksem79 zei: Deze speler heeft voor deze video al straf gehad! Click to expand... Ik heb eerder deze video laten zien, maar ik had zijn naam in het topic verkeerd gespeld waardoor hij nog geen straf heeft gehad. Daarom heb ik dit topic gemaakt zodat hij zijn straf zou krijgen. Mvg, Rutger
Bliksem79 Supreme Bliksem79 ✔ Supreme 19 sep 2013 250 30 187 11 jul 2015 #4 Hij heeft zijn straf wel gekregen had hem al zelf gevonden ;)
R Rutgertjuh Guest 11 jul 2015 #5 Bliksem79 zei: Hij heeft zijn straf wel gekregen had hem al zelf gevonden ;) Click to expand... Okay, dat is fijn. Bedankt! Mvg, Rutger
Bliksem79 zei: Hij heeft zijn straf wel gekregen had hem al zelf gevonden ;) Click to expand... Okay, dat is fijn. Bedankt! Mvg, Rutger