Aan alle examenkandidaten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.146
573
313
29
Lieve Haunties,

Ik wil bij deze alle examenkandidaatjes heel veel succes wensen!
Blijf rustig, concentreer je op de vragen en doe je best!

Tip : Als je je concentratie verliest, neem dan even een korte pauze en leun even achterover.. (niet te lang ;) )
Tip : Weet je een vraag niet? Sla hem dan over (zet wel even een puntje of een tekentje vóór de vraag neer, zodat je weet dat je erop terug moet komen).
Tip : Lees alles nog één keer door als je klaar bent, misschien ontdek je nog wel een foutje!

Praat niet te veel met anderen over het examen en over de vragen, die kunnen je extra zenuwachtig maken dan nodig is. Ook op internet naar de antwoorden kijken kan je nerveus maken.

large.jpg

Succes Hauntie!

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
553
183
264
20
Ik heb nog geen examens volgend jaar pas maar wel veel toetsen zoals OVGS als je het zou kennen

L

LeviboyNL

Guest
Lieve Haunties,

Ik wil bij deze alle examenkandidaatjes heel veel succes wensen!
Blijf rustig, concentreer je op de vragen en doe je best!

Tip : Als je je concentratie verliest, neem dan even een korte pauze en leun even achterover.. (niet te lang ;) )
Tip : Weet je een vraag niet? Sla hem dan over (zet wel even een puntje of een tekentje vóór de vraag neer, zodat je weet dat je erop terug moet komen).
Tip : Lees alles nog één keer door als je klaar bent, misschien ontdek je nog wel een foutje!

Praat niet te veel met anderen over het examen en over de vragen, die kunnen je extra zenuwachtig maken dan nodig is. Ook op internet naar de antwoorden kijken kan je nerveus maken.

large.jpg

Succes Hauntie!
Thnx for support <3

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
553
183
264
20
Veel succes mensjes!!!!!!!! ;)

Finball11

Niet Verified
30 apr 2015
165
62
179
22
DonutCity
Veel suc6 iedereen
Ik heb zelf ook examens binnen een maandje

Lucfestijn

Verified
furryfestijn
furryfestijn ✔
LegendVer
29 dec 2015
285
107
224
22
utrech
voor de steun iedereen een cookie, eten is de oplossing voor alles...

Status
Niet open voor verdere reacties.