Aan alle haunties...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bart

Supreme
Bartyh
Bartyh ✔
Supreme
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
Hey haunties,

Voor de meeste van jullie is de vakantie voorbij, en moet iedereen weer aan het werk. voor de mensen die nog eventjes vakantie hebben, veel plezier nog! :) Ik hoop voor de rest dat ze een leuke vakantie hebben gehad, ik in ieder geval wel.

Wat heeft iedereen eigenlijk gedaan in de vakantie?

Ik zelf ben naar Oostenrijk & Texel geweest. Op Texel heb ik heerlijk genoten van het weer en van de zee om vervolgens die week daarna in Oostenrijk lekker te gaan wandelen!

School begint weer. De een zit in zijn laatste jaar van de middelbare, de ander begint er net mee, en nog een ander studeert of werkt al. Ik wil iedereen heel veel succes wensen dit
nieuwe schooljaar.

En als je was blijven zitten dit schooljaar: niet opgeven, ook jij kunt het halen!
keep-calm-study-hard-and-good-luck-you-can-do-it.jpg

Dan nog een klein vraagje:

Door wie ben jij op de server gekomen?
Ik ben, door een klasgenoot toen ik in groep 6 zat, meegenomen naar de HauntedMC server om samen met hem prison te spelen. hij speelt deze server niet meer zo vaak, maar ben ik vanaf toen (Juni 2015 ongeveer) haunted gaan spelen.

Om het dan af te sluiten, wil ik het team van Haunted bedanken voor het top werk wat ze tot nu toe hebben gedaan.

In het bijzonder @remymine, je bent vaak nog laat tot in de nacht bezig met het verbeteren van gamemodes, oplossen van bugs en maken van nieuwe gamemodes. Ook ben je vaak uit vanish, om te praten met mensen. Deze interactie met spelers zie je niet bij elke owner.

Ook natuurlijk alle moderators, bouwteam leden, managers en admins bedankt voor wat jullie allemaal hebben gedaan voor haunted.

Heel veel succes dus nog iedereen!

~ Bob // Bart

Dill

Supreme
Ceptyra
Ceptyra ✔
Supreme
16 mrt 2016
74
79
212
24
Gelderland
Het enige wat ik deze vakantie heb gedaan heb is gewerkt (tot dat het bedrijf failliet ging) en voor de rest eigenlijk niets bijzonders. En dat 12 weken lang hehe. Ikzelf heb nog 2 weken vakantie maar succes iedereen die al weer begonnen is!

• Like
Reactions: Bart

EndieDragon

Niet Verified
Ik ben naar Kroatië geweest, heb veel pizza's gegeten daar en natuurlijk me verjaardag gevierd (11 juli) uiteindelijk werd ik het wel beu van de pizza's :P
Ik heb minecraft in de 1ste klas ontdekt, dat is dus al zo'n 3 jaar geleden, toen ik (na een paar weekjes) multiplayer ontdekte, zei een klasgenoot van mij 'he je moet echt haunted eens uitproberen!' (Kevinbes) af en toe trapte hij me of goot lava over me heen (voor de grap hoor ;P) dat ik flink vaak ben doodgegaan omdat ik nog niet zoveel de basics kende , maar ik bleef doorspelen en nu ben ik een heel trouwe hauntedspeler en heb ik de server gesupport door 2 ranks te kopen... mij krijg je niet meer weg op haunted ;)

• Like

cathy_nl

Supreme
Cathy_NL
Cathy_NL ✔
Supreme
2 feb 2015
126
90
197
32
In een huis
Oosterijk is vast heel mooi of niet?

Hier niet echt op vakantie geweest. Wel genoten van een strandje en even een weekendje weggeweest wat erg leuk was! Naar Assen, bonte wever.

Hier merkte ik niks van de vakantie, ja, dat het druk was in het centrum met allemaal kinderen XD

• Like

VFF

Supreme
Subwayss
Subwayss ✔
Supreme
22 jul 2016
11
2
54
21
Ik ben naar griekenland geweest voor 1 weekje :p, voor de rest heb ik niks bijzonders gedaan in de vakantie.
ik ben op haunted gekomen doordat ik op zoek was naar een Nederlandse server en zo kwam ik op haunted.

SirDannyy

Supreme
SirDannyy
SirDannyy ✔
Supreme
25 jul 2015
223
49
237
26
Limburg
Ik ben in Zuid Oost frankrijk geweest bij een meertje. Heb daar lekker gezwommen. Voor de rest was ik ook aantal weken in Gelderland en Noord Holland geweest.

Hoe ik op deze server was gekomen....

Aantal jaren geleden speelde een oude vriend Hauntedmc. Ik dacht, ik wil ook wel mee spelen (sociaal zijn). Dus ik joinde ze faction maar werd toen onterecht voor dingen beschuldigd en hard neer gehaald.

Uiteindelijk raakte ik later bevriend met Dimitri, op geven moment vertelde hij dat hij HN speelde. Dus ging toen samen met hem prison spelen.

Tot heden vind ik het nog steeds gezellig :)

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Een weekje Duitsland en 2 weekies op een 'beginnende' villa aan het passen. Ik vermaak me tot nu toe hier prima, zelf heb ik nog 2 weken dus nog even genieten.

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Oosterijk is vast heel mooi of niet?

Hier niet echt op vakantie geweest. Wel genoten van een strandje en even een weekendje weggeweest wat erg leuk was! Naar Assen, bonte wever.

Hier merkte ik niks van de vakantie, ja, dat het druk was in het centrum met allemaal kinderen XD
Kinderopvang was losgebroken

Status
Niet open voor verdere reacties.