D
Deleted member 8937
Guest
Een maand geleden is er iemand onterecht gebanned genaamd Itz_Tpvp, de moderator die hem bande had geen goed bewijs en was ook net nieuw. Ook vroeg die om bewijs dat hij NIET hackte. Ik heb bewijs dat hij NIET hackte, Hij heeft een YTkanaal met 111 abonnees, en dan ga je hacken? Hij maakte ook Haunted KitPvP video's wat bewijs is dat hij NIET hackte, Hij heeft ook nog een speciale video gemaakt gericht aan de haunted staffleden, waarin ook de dingen staan die ik in het begin genoemd heb.
Video gericht aan Haunted Staff:
In de video zie je ook staan: 'Reden: Ban Omzeilen' De moderator had niet eens bewijs....Hij wel, zijn YouTubekanaal! vinden jullie die video niet goed genoeg, kijk dan maar zijn laatste Haunted KitPvP video's
@remymine
@whitch
@TLHesters
@Kogetsoo
@dauwdruppel
Ik hoop dat hij een unban krijgt! Hij en zijn kijkers zouden Haunted KitPvP graag terug willen zien! <3
Kanaal: Tpvp
Video gericht aan Haunted Staff:
In de video zie je ook staan: 'Reden: Ban Omzeilen' De moderator had niet eens bewijs....Hij wel, zijn YouTubekanaal! vinden jullie die video niet goed genoeg, kijk dan maar zijn laatste Haunted KitPvP video's
@remymine
@whitch
@TLHesters
@Kogetsoo
@dauwdruppel
Ik hoop dat hij een unban krijgt! Hij en zijn kijkers zouden Haunted KitPvP graag terug willen zien! <3
Kanaal: Tpvp
Last edited by a moderator: