-aan de haunted staff-

• Topicstarter Deleted member 8937
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

Deleted member 8937

Guest
Een maand geleden is er iemand onterecht gebanned genaamd Itz_Tpvp, de moderator die hem bande had geen goed bewijs en was ook net nieuw. Ook vroeg die om bewijs dat hij NIET hackte. Ik heb bewijs dat hij NIET hackte, Hij heeft een YTkanaal met 111 abonnees, en dan ga je hacken? Hij maakte ook Haunted KitPvP video's wat bewijs is dat hij NIET hackte, Hij heeft ook nog een speciale video gemaakt gericht aan de haunted staffleden, waarin ook de dingen staan die ik in het begin genoemd heb.

Video gericht aan Haunted Staff:
In de video zie je ook staan: 'Reden: Ban Omzeilen' De moderator had niet eens bewijs....Hij wel, zijn YouTubekanaal! vinden jullie die video niet goed genoeg, kijk dan maar zijn laatste Haunted KitPvP video's
@remymine
@whitch
@TLHesters
@Kogetsoo
@dauwdruppel

Ik hoop dat hij een unban krijgt! Hij en zijn kijkers zouden Haunted KitPvP graag terug willen zien! <3
Kanaal: Tpvp

Last edited by a moderator:

jefkedebeer123

Supreme
jefkedebeer
jefkedebeer ✔
Supreme
2 mei 2015
187
31
234
21
zoals in de video gezegt staat vroeger dus iet nu en dat is een groot verschil

D

Deleted member 8937

Guest
Zoals ik net zei: is dit niet genoeg bewijs kijk dan zijn laatste (Haunted)PvP video's. In alle video's kan je zien dat hij legit is. Kijk gewoon zijn laatste Haunted KitPvP video''s

jefkedebeer123

Supreme
jefkedebeer
jefkedebeer ✔
Supreme
2 mei 2015
187
31
234
21
in de video stond ook dat de mod geen verstand had van pvp grote worden he

D

Deleted member 8937

Guest
Hij had geen verstand van PvP, als je onterecht geband word is het logisch dat hij geen verstand ervan heeft. Anders zou hij nu niet gebanned zijn! Ik kan duidelijk zien of iemand hackt of niet. En als je niet zoveel van PvP weet, ga dan ook niet mensen bannen als je niet weet of ze wel echt hacken

jefkedebeer123

Supreme
jefkedebeer
jefkedebeer ✔
Supreme
2 mei 2015
187
31
234
21
Hij had geen verstand van PvP, als je onterecht geband word is het logisch dat hij geen verstand ervan heeft. Anders zou hij nu niet gebanned zijn! Ik kan duidelijk zien of iemand hackt of niet. En als je niet zoveel van PvP weet, ga dan ook niet mensen bannen als je niet weet of ze wel echt hacken
Messchien had hij op dat moment wel hacks en zeggen dat een mod er geen verstand heeft maakt het niet beter. ik weet dat hij niet hackt maar sommige mensen kunnen het nie tlaten.

D

Deleted member 8937

Guest
voorbeeld: TLhesters die gaat niet mensen bannen in KitPvP, omdat ze niet goed kan onderscheiden wie hackt en wie niet

D

Deleted member 8937

Guest
ik weet niet welke mod hem heeft gebanned, maar hij hackte 100% NIET. En anders, iedereen mag toch een 2e kans?

jefkedebeer123

Supreme
jefkedebeer
jefkedebeer ✔
Supreme
2 mei 2015
187
31
234
21
ik weet niet welke mod hem heeft gebanned, maar hij hackte 100% NIET. En anders, iedereen mag toch een 2e kans?
Ik ben er ook voor gebanned ik kreeg ook geen 2de kans.

Nookie_S5

Supreme
Nookie_S5
Nookie_S5 ✔
Supreme
22 okt 2013
334
61
224
Netherlands, Limburg
Ongeacht of hij gehackt heeft of niet, en ik twijfel niet aan de beoordeling van de betreffende moderator, heeft hij zijn ban omzeild en dat is tegen de regels.
Topic gesloten!

Shockerz

Supreme
Shockerz
Shockerz ✔
Supreme
24 feb 2015
424
36
194
Ondanks dat dit topic gesloten is reageer ik toch even.
Ik ben namelijk degene die hem heeft verbannen van de server.
Een aantal zaken zijn heel duidelijk:
1- Hij gebruikt hacks naar mijn mening als hij dat onterecht vind moet hij bewijs aan leveren.
Het bewijs dat hij aanleverde keur ik niet goed en blijft de ban dus staan.
2- Hij omzeild zijn ban.
Hierover zijn de regels zeer duidelijk.

Verder wil ik over deze situatie niets meer lezen op het gehele forum.

Gr. Shockerz.

@Nookie_S5 Bedankt voor je reactie.

• Like
Reactions: Nookie_S5
Status
Niet open voor verdere reacties.