Geweigerd Aan walk3n_fridge en alle andere mods

Status
Niet open voor verdere reacties.

Donnie2812

Niet Verified
8 mrt 2016
2
0
15
55
Goedemiddag dames en heren,

Via deze weg wil ik de ban op mijn namen Donnie2812 en Donnie0403 ongedaan maken. Ik ben nu een onschuldig slachtoffer van de ban op berwald1 en Cakeroc. We zitten op hetzelfde netwerk maar zijn 2 verschillende personen. Controle op het IP adres is dus niet feilloos. Beter zou zijn om als controle MAC adres mee te nemen.

Hopelijk wordt de ban spoedig opgeheven. Voor meer informatie kunt u mij uiteraard via de gangbare wegen benaderen.

Met vriendelijke groet,
Donnie2812

Donnie2812

Niet Verified
8 mrt 2016
2
0
15
55
Jammer van zo'n onvolwassen reactie. Familiesmoes is hier namelijk niet van toepassing. Berwald1/Cakeroc is een jongetje van 9 jaar oud dat gebruik maakt van mijn privé mail, Donnie2812/Donnie0403 is een jongetje van 8 jaar oud dat gebruik maakt van mijn zakelijke mailadres. Dat berwald1 gebanned is als gevolg van het aanmaken van een alias op dezelfde pc (wat overigens door zijn moeder is geopperd om hem van zijn 7 dagen ban af te helpen, welke overigens terecht is gezien de logfiles) is iets dat bij niemand is opgekomen. Maar om zijn broertje hierin mee te trekken valt niet te rechtvaardigen. Regels zijn hoe je ermee om wil gaan. Onrechtvaardigheid als gevolg van de regels is hier zeker op van toepassing. Dat er controle plaatsvindt is begrijpelijk. Dat er regels zijn is ook begrijpelijk. Het toepassen van de regels is begrijpelijk maar kan wel flexibel worden geïnterpreteerd. Ik, dus de ouder van beide heren, doe hierbij een verzoek op uw gezond verstand en vraag dus ook nogmaals om de ban op Donnie2812 op te heffen.

Hoogachtend,
Ing. R. Berwald.

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Beste,

Familiesmoes regel is hier wel zeker van toepassing, wij kunnen een reden als "Ja maar mijn broer/zus logde ook in" niet meer als voldoende zien om hier een unban voor te geven. Wij zien enkel en alleen het IP achter deze accounts, en als deze gelijk blijken te zijn grijpen wij terug op deze regel. Ten alle tijden heeft uw verbannen zoon dus gebruik kunnen maken van het account van zijn broers account. Wij kunnen deze woorden nooit als waarheid zien, gezien er niet is na te kijken wie er daadwerkelijk is ingelogd op de accounts. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mvg Remy

Status
Niet open voor verdere reacties.