Aandachtspunten over mixed & andere ingame servers.

• Topicstarter Deleted member 10364
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

Deleted member 10364

Guest
Hallo, ik ben Ilse Mischa. Ik ben beter bekend als [Elite] Mischa op Mixed. Ik heb samen met @Deemske, ProWietseNL, @ItzCatty en nog een paar andere mensen het er over gehad wat wij eigenlijk anders willen op Mixed & andere ingame servers van Haunted. Ons hoofdonderwerp zijn de ''klachten'' over Mixed. Dit is geen haat richting Haunted, maar dingen waar misschien even opgelet moet worden.
--------------------------------------
Mixed:
- Pets, backpack, /d (Disguise) en /back (Terug gaan naar je vorige locatie) doen het niet (goed).
- Buggs, dan moet je een beetje denken aan de slabs, doors en chesten.
- Er spawnen geen animals meer op de plots, wat wel zo wat voor de reset. Nu moet je 50 coins betalen voor ''normale'' animals en 75 coins voor horses. (Dan hebben we het over eggs.)
- De /shop command doet het niet meer.
- Plots konden niet overgezet worden.
- De portal naar de hub doet het niet, omdat er ijs over heen zit. Iemand is er overheen gelopen met Frost Walker boots.
- De portals op /spawn (naar plotwereld, resource) doen het niet.
- De spawners bij /warp mobspawners zijn best wel traag.
- Volgens sommige spelers geven beacons redelijk veel lagg.
- Sommige spelers vinden dat PvP uit Mixed moet, omdat bijna niemand het speelt.
- Minder vaak resets.
- Er moeten updates komen op de signs waar staat wat je allemaal kan met een rank, voor meer duidelijkheid.
- Bij /warp mobspawners kunnen de Creepers ontploffen, Baby Zombies vrij rondlopen, Skeletons schieten en Witches potions gooien. (Van de Baby Zombies staat onderin nog een screenshot, met wat ik bedoel.)
- Chickens leggen (bijna) geen eieren.

Algemeen (Andere ingame servers gerelateerd)
- Sommige ranks (Premium, Elite donators) vinden dat de ranks erg achteruit zijn gegaan vergeleken met Supreme.
- De Hungergames en Skywars zijn kapot / doen het niet.
- Prison, Survival 3, de maphub en Factions zijn weg. Die willen best veel spelers graag terug.
- Creative laggt soms heel erg door laggmachines / veel spam. Daardoor ligt Creative er ook redelijk vaak uit.
- Een redelijk aantal spelers vindt dat Supreme té duur is. (100 euro.)
- In KitPvP kunnen ranks (Elite+) geen nickname met kleur. Alleen de kleur van hun eigen rank. (Oranje, groen, paars of blauw)
- De Netherportals in de hub doen het niet.
- Dit stond in de Shoutbox op 8-7-2016: ''Even dat de staff het weet: Iedereen is gekicked van Survival2 vanwege de lagg. Het is echt niet meer normaal. Doe er wat aan, iedereen heeft er last van op Survival.''
- Een aantal spelers wil graag meer vote links.
- Best veel spelers weten niet precies hoe de signshop werken. Veel mensen willen er graag een goede uitleg over. (Btw hier zijn ook YT video's over gemaakt. Ik zal die onderaan dit topic zetten.)
- Bij worldedit werkt alleen //set wood, en dan de Oak Wood versie. Alle andere wood soorten kunnen niet.

Voor de duidelijkheid nog even: Dit is geen haat richting de staff. Ik weet dat ze hun best doen om het zo leuk mogelijk te houden voor iedereen. Dit is ook niet bedoeld om mensen te laten haten, dus ga dan ook niet haten. Dankjewel! C:

- Ilse Mischa

Links naar de signshop YT video's :
- HauntedMC Survival: Hoe maak je een signshop?
- Signshop - The Haunted Network

- Screenshot Baby Zombies die vrij rondlopen. (Dit is in de mobspawner tegen over de Zombies.)

Bijlagen

• Baby Zombie in de mobspawners Pig.PNG
    Baby Zombie in de mobspawners Pig.PNG
    107 KB · Bekeken: 170
Last edited by a moderator:

Lucfestijn

Verified
furryfestijn
furryfestijn ✔
LegendVer
29 dec 2015
285
107
224
22
utrech
Ik wil ook die credits c:

Maar, ik ben er helemaal mee eens.

dklinki

Supreme
dklinki
dklinki ✔
Supreme
15 jan 2015
105
24
159
24
Ik ben het hier helemaal mee eens. Supreme is daar in tegen 100 euro. Het is inderdaad duur maar ik vind dat aan de staf zelf.

Deemske

Niet Verified
21 okt 2015
1
4
80
22
SmikkelBerenGrot
Idd, ik wil zeker niet dat de staff dit ziet als haat aangezien wij weten dat de staff er alles aan doet om de spel ervaring zo goed mogelijk te maken. Toch vindt ik het wel zonde dat de Supreme rank de andere ranks heeft later zakken qua inhoud en dat er dan ook nog dingen van de inhoud die al verminderd is niet werken. Ook de buggs op Mixed geven veel problemen zoals dat je niet normaal een End City kan looten wegens de slaps buggs ook het gebruik maken van een Elytra wordt hierdoor lastig.
Toch wil ik de staff nogmaals bedanken dat ze onze spel ervaring zo goed mogelijk te houden daarvoor heel veel respect

- Damian (DutchSmikkelBeer)

vipwachtwoord

Niet Verified
28 jul 2014
377
116
224
25
www.teamvip.net
Idd, ik wil zeker niet dat de staff dit ziet als haat aangezien wij weten dat de staff er alles aan doet om de spel ervaring zo goed mogelijk te maken. Toch vindt ik het wel zonde dat de Supreme rank de andere ranks heeft later zakken qua inhoud en dat er dan ook nog dingen van de inhoud die al verminderd is niet werken. Ook de buggs op Mixed geven veel problemen zoals dat je niet normaal een End City kan looten wegens de slaps buggs ook het gebruik maken van een Elytra wordt hierdoor lastig.
Toch wil ik de staff nogmaals bedanken dat ze onze spel ervaring zo goed mogelijk te houden daarvoor heel veel respect

- Damian (DutchSmikkelBeer)
Hashtag Suprême too ex pensive

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Volgens mij hebben we ondertussen de meeste punten wel opgelost :)

Status
Niet open voor verdere reacties.