Account kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
335
49
234
24
asten
www.twitter.com
beste haunties,

dit is voor mij nogal belangrijk.
zoals de meeste van jullie weten heb ik nooit zelf mc gekocht maar heb ik het gekregen.
ik kon altijd goed inloggen en nooit problemen mee gehad.
maar vandaag de dag probeer ik in te loggen in mc launcher van mojang alleen mn wachtwoord klopt niet.
ik kan zelf niet bij deze gegevens dus ik wil jullie vragen om voor mij op de server op te letten als jullie mijn account online zien!!!!!
als jullie mijn account online zien zeg niet meteen dit is niet jouw account maar vraag hem aub naar zn echt naam misschien kan ik hierdoor degene vinden die het wachtwoord heeft verandert.
ik hoop dat jullie me helpen en zorgen dat ik zo snel mogelijk weer online kan komen.
alvast bedankt.

greatings sneaky

caviakop

Niet Verified
19 dec 2014
38
5
84
Als je weet dat je account gehackt is. Dan zou een mod je account moeten bannen dan kan die hacker niet op de server :).
En als je weer je account terug hebt weer een unban fixen.

Mvg Caviakop [Gestopt met hn]

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
335
49
234
24
asten
www.twitter.com
weet ik maar ik weet dat een paar van mn vrienden ww en email weten dus ik probeer te informeren en ook te waarschuwen

caviakop

Niet Verified
19 dec 2014
38
5
84
weet ik maar ik weet dat een paar van mn vrienden ww en email weten dus ik probeer te informeren en ook te waarschuwen
Als je er morgen nog niet op kan zou ik je laten bannen. Dan zit er miss iemand anders op te spelen. :P

xBennie

Moderator
Staff member
xBennie
xBennie ✔
Moderator
21 sep 2013
495
181
295
24
Nederland
Wij staan hierbuiten en zijn er in principe dus niet verantwoordelijk voor, maar als je het inderdaad tricky vind en het tijdelijk laten bannen totdat je er weer op kan, kan ik wel helpen.

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
335
49
234
24
asten
www.twitter.com
Doe dat maar bennie ben liever niet mn rank kwijt door een hacker
En ik snap dat jullie dr niet voor verantwoordelijk voor zijn

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
335
49
234
24
asten
www.twitter.com
Dat is het probleem wist alleen email en ww van mojang maar verder ook niks is niet mn eigen account maar ik ga denk ik eigen account kopen en proberen gegevens naar dat account te verplaatsen van de servers

vipwachtwoord

Niet Verified
28 jul 2014
377
116
224
25
www.teamvip.net
Dat is het probleem wist alleen email en ww van mojang maar verder ook niks is niet mn eigen account maar ik ga denk ik eigen account kopen en proberen gegevens naar dat account te verplaatsen van de servers
Dat laatste wordt lastig, maar niet onmogelijk. Veel sterkte met je account, ik zal opletten!

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
335
49
234
24
asten
www.twitter.com
ik heb een nieuwe account gekocht en heb een hele originele naam : mr_sneaky13

Walking_Fridge

Niet Verified
13 sep 2014
393
36
129
27
Welkom terug :D

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
335
49
234
24
asten
www.twitter.com
Welkom terug :D
1 hopelijk kom ik nog terug ik wil niet opnieuw beginnen dus ben nog in overleg met remy en koge wanneer ik meer weet laat ik het jullie weten

Status
Niet open voor verdere reacties.