Katykana Supreme Katykana ✔ Supreme 6 apr 2015 54 112 305 Belgenland noot.space 20 mei 2020 #1 Hallo, ik probeerde mijn mc account te linken maar dit werkt niet. Als ik /link typ is de server krijg ik niets verder om mijn account te linken. Ik heb foto's hieronder wat ik krijg van beeld, Reactions: happyfoxyboy
Hallo, ik probeerde mijn mc account te linken maar dit werkt niet. Als ik /link typ is de server krijg ik niets verder om mijn account te linken. Ik heb foto's hieronder wat ik krijg van beeld,
remymine Owner Staff member remymine ✔ Owner 17 sep 2013 3.727 1.826 425 28 Rotterdam hauntedmc.nl 20 mei 2020 #2 Hey, We gaan het oplossen. Is inderdaad een bug sinds vandaag. Mvg Remy Reactions: Katykana
remymine Owner Staff member remymine ✔ Owner 17 sep 2013 3.727 1.826 425 28 Rotterdam hauntedmc.nl 20 mei 2020 #3 Probleem is opgelost. Dank voor het melden. Reactions: Katykana
Katykana Supreme Katykana ✔ Supreme 6 apr 2015 54 112 305 Belgenland noot.space 20 mei 2020 #4 remymine zei: Probleem is opgelost. Dank voor het melden. Click to expand... Dag Remy, ik probeer nu mijn discord account te linken maar hij zegt dat mijn mc account niet is gelinked terwijl dit wel is. Wat moet ik doen? Reactions: happyfoxyboy
remymine zei: Probleem is opgelost. Dank voor het melden. Click to expand... Dag Remy, ik probeer nu mijn discord account te linken maar hij zegt dat mijn mc account niet is gelinked terwijl dit wel is. Wat moet ik doen?
remymine Owner Staff member remymine ✔ Owner 17 sep 2013 3.727 1.826 425 28 Rotterdam hauntedmc.nl 20 mei 2020 #5 xKatrijn zei: Dag Remy, ik probeer nu mijn discord account te linken maar hij zegt dat mijn mc account niet is gelinked terwijl dit wel is. Wat moet ik doen? Click to expand... Kan je een screenshot maken van de error? Ik heb het net opnieuw getest op een leeg account, en daar werkte het in een keer.
xKatrijn zei: Dag Remy, ik probeer nu mijn discord account te linken maar hij zegt dat mijn mc account niet is gelinked terwijl dit wel is. Wat moet ik doen? Click to expand... Kan je een screenshot maken van de error? Ik heb het net opnieuw getest op een leeg account, en daar werkte het in een keer.