Achillesveen vs teacher

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harmen

Niet Verified
12 jul 2014
401
41
199
Heey,

Ik ben een weddenschap met @Moffel aangegaan van wie de beste faction is
Teachers zal voor altijd beste in pvp blijven.
Maar in raiden zeiden zei ook dat zij de beste waren.
Dus ik ben weddenschap aangegaan, voor volgende week woensdag moet Teacher Achillesveen geraid hebben als dit is gelukt krijg moffel de naam als Beste raid faction
Als ze dat niet lukt zijn wij de beste raid faction.

Ik dacht ik maak er ff topic over :)

niek plijnaer

Niet Verified
16 mrt 2015
150
18
160
23
ik had kunnen meehelpen LOL
mc naikie123

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
Achilles bestaat uit newbjes, waarom: Newbs blijven zonder armor terugkomen als ze geraid worden. Newbs loggen uit voor je neus. Newbs ragen na gekilled te zijn.

• Like
Reactions: Moffel and dyllann

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
En over dat jullie beste raid faction zijn, denk t ff niet, je had video met extreem veel newb dingen erin, zelfs je cannons falen...
Ik zeg niet dat INSAN3PIZZA beste raid f is, maar we hebben wel aantal goede raiders. En ik zeg al helemaal niet dat we jullie gaan raiden, het moet het natuurlijk wel waard zijn...

• Like
Reactions: Sherwan_

Harmen

Niet Verified
12 jul 2014
401
41
199
Achilles bestaat uit newbjes, waarom: Newbs blijven zonder armor terugkomen als ze geraid worden. Newbs loggen uit voor je neus. Newbs ragen na gekilled te zijn.
Kunnen ook slimme tactieke zijn

Moffel

Niet Verified
2 mei 2015
110
15
154
24
Heey,

Ik ben een weddenschap met @Moffel aangegaan van wie de beste faction is
Teachers zal voor altijd beste in pvp blijven.
Maar in raiden zeiden zei ook dat zij de beste waren.
Dus ik ben weddenschap aangegaan, voor volgende week woensdag moet Teacher Achillesveen geraid hebben als dit is gelukt krijg moffel de naam als Beste raid faction
Als ze dat niet lukt zijn wij de beste raid faction.

Ik dacht ik maak er ff topic over :)
Zoals ik al zei harmen, ik ga geen moeite nemen om jou meteen te raiden, dus verwacht niet dat ik je nog in deze paar dagen ga raiden..

Moffel

Niet Verified
2 mei 2015
110
15
154
24
Je hebt gehoord dat ze wss gaan disbanden? En btw, ze hebben al hun stuff in private bases dus vertrouwen elkaar niet geweldig...
@maximjc wij vertrouwen elkaar genoeg, maar hebben onze stuff in onze vaults gelegd, omdat dit veiliger is, en mijn faction wil wel eens stuff 'lenen', en als ik ze niet zou vertrouwen waarom heb ik dan spawners in de base..

Status
Niet open voor verdere reacties.