Gesloten Admin report dauwdruppel

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjaak

Niet Verified
5 mrt 2015
51
8
84
26
Je heb meerdere dingen overtreden...

1. discriminatie
2. Hij hackte gewoon en volgens de regels is dat geen waarschuwing...

Hier wat bewijs :

http://prntscr.com/71kc98 Screenshot van het gesprek...

Video van de hacker

Dus het komt er op neer dat dauwdruppel rijke mensen met een goede reputatie niet bant.
Allemaal rijk worden en goed gedragen en je mag hacken komt het op neer.

sjaak

Niet Verified
5 mrt 2015
51
8
84
26
En leg mij dat eens uit. @whitch

Want het komt er om neer dat hij de rijkste speler niet geband wordt maar in de regels staat dat hij recht heeft op 1 dag tot perm kan krijgen.

Het paraat hebbrn van hacks was ook niet toegestaan.

Jongens lees de regels is duidelijk door.

Dauwdruppel discrimineerd mij met rijk en arme mensen ...

Laatste update:

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
Even een stukje info voor jou. In de wet is heel strikt beschreven het verschil tussen discriminatie en gelijke behandeling.

Daarnaast staat in je eigen printscreen dat het niet houden aan de regels een ban kan opleveren. Wij als staff hebben de mogelijkheid om een situatie ter plekke af te handelen naar ons eigen inzicht. Persoonlijk denk ik dat dauwdruppel Dat hier heeft gedaan. Afweging hiervoor is of er spelers benadeelt zijn, of er schade is toebedeelt aan het spel genot van spelers, schade aan het economie systeem ingame.

Van discriminatie lever je geen enkel bewijs aan. Dat jij vind dat er niet eerlijk gehandelt is is jou mening. Wij als staff hoeven geen verantwoording af te leggen aan spelers over welke straf wij uitdelen bij het constateren van een overtreding.

Hape

Niet Verified
7 sep 2014
238
128
139
Nee. Luisteren is ook een vak.

1)
Discriminatie is het benadelen van een persoon om geloof, ras, kleur, leeftijd, o.i.d.
Geef aan WIE er benadeeld is? (Niemand)

2)
Dat Walk (z'n client) hier 'iets' gebruikt is duidelijk. De reden hiervoor kan dezelfde reden zijn als eerder dit jaar: een tijdelijke 'AFK machine' waarvoor hij (toen) toestemming voor heeft gevraagd.
Hij benadeelt hier (in de plotwereld) geen mens mee en heeft ook geen 'oneerlijk voordeel'.

Niet 'de rijkste' speler, maar 'een betrouwbare speler' speelt hier mee. We kennen Walk lang genoeg om te weten hoe hij is.
Dauwdruppel z'n inschatting om er een waarschuwing voor te geven "voor de vorm", ondersteun ik volkomen.

Verder nog een kleine uitleg over Haunted.

Je bent hier te gast. Er bestaat hier slechts *een* wet, en dat is de wet dat de owner, via de mods, het voor het zeggen heeft en geen verantwoording hoeft af te leggen aan spelers. M.a.w. als het je niet bevalt, ben je vrij om een voor jou prettigere server uit te kiezen. Als de owner op een dag zou besluiten om *een* speler toe te staan om hacks/mods te gebruiken, dan mag dat.
Geen speler die daar iets over te zeggen heeft. Er bestaat geen enkele regel die dat tegenhoudt.
Deze server is prive eigendom en daar wordt niets aan veranderd. Take it or leave it.

gr. Hape

Status
Niet open voor verdere reacties.