Afk machines

Status
Niet open voor verdere reacties.
L

LeviboyNL

Guest
Beste Spelers en Staff.

Er was vanmiddag een beetje onduidelijkheid (ook bij mij) over AFK machines. er worden spelers voor gebant en dat is zonde omdat veel spelers niet weten dat dit niet mag. ''Het staat ook niet duidelijk in de regels'' volgens sommige spelers.

Misschien is het een idee als iemand van de Staff even duidelijk uitlegt in dit topic hoe het nu precies zit met AFK farmen en zo nodig de regels hierop aanpast.

Mvg. Levi

Naar aanleiding van Topic: https://www.haunted-mc.com/posts/78777/

L

LeviboyNL

Guest
Je mag gewoon niet het AFK filter omzeilen, dus geen AFK machines
Jaah, dat snap ik maar waar liggen nu de grenzen bij afk zijn, als ik bij mijn sugarcane farm bezig ben en er is iemand aan de deur moet ik dan eerst naar de spawn en het risico lopen dat de persoon die aan de deur is, weggaat of moet ik blijven staan voor 5 a 10 minuutjes en het risico lopen op ban? De letterlijke vertaling van afk is "Away From Keyboard" als ik dus mijn webcam eventjes aan het scherpstellen ben is dat in theorie ook al afk. :eek:

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com

najtrebor

Legend
najtrebor
najtrebor ✔
Legend
28 okt 2015
233
29
207
22
maar stel ik val weg maar ben nog wel op de server is dit dan afk??

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Als je weg valt, dan zit je toch niet meer op de server?

najtrebor

Legend
najtrebor
najtrebor ✔
Legend
28 okt 2015
233
29
207
22
soort van je krijgt dan een bericht van "'you seemed to be logged in already''

conceptswe

Niet Verified
24 mei 2014
375
159
229
26
Niet kijken stalker!
Kijk,
Je wordt gekickt na een aantal minuten AFK (idk hoe lang precies), maar dan is er niks aan de hand, maar als je een speciale 'machine' maakt om het kick-proces te omzeilen maakt, dat mag dus niet

L

LeviboyNL

Guest
Kijk,
Je wordt gekickt na een aantal minuten AFK (idk hoe lang precies), maar dan is er niks aan de hand, maar als je een speciale 'machine' maakt om het kick-proces te omzeilen maakt, dat mag dus niet
In mixed staat dat volgens mij uit :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.