Mika Niet Verified 17 mrt 2015 70 7 114 9 mei 2015 #1 ik ben vandaag een paar minuten geleden uit gescholden en gegrieft door ahmet040. ik hoop dat jullie er iets aan doen en dat ik mn geld krijg. (50tokens) met vriendelijke groet mika huisson MCnaam: noort
ik ben vandaag een paar minuten geleden uit gescholden en gegrieft door ahmet040. ik hoop dat jullie er iets aan doen en dat ik mn geld krijg. (50tokens) met vriendelijke groet mika huisson MCnaam: noort
whitch ie kunt néét meer doone as kan whitch ✔ Supreme 18 sep 2013 1.125 434 332 "Ergens op deze aardbol" 10 mei 2015 #2 Graag de cords (x,y,z) door geven van welk survival onderdeel het is (heaven,medieof hell) Voor het schelden ontbreekt een chatreport
Graag de cords (x,y,z) door geven van welk survival onderdeel het is (heaven,medieof hell) Voor het schelden ontbreekt een chatreport
Doc_Brano Niet Verified 15 dec 2013 1.437 155 219 hutje op de hei :) 10 mei 2015 #3 taal gebruik is geen ban maar een mute. Helaas zien we een nickname en niet zijn spelersnaam dus kunnen we er weinig mee. de command /chatreport spelersnaam werkt dan een stuk beter dan een screenshot
taal gebruik is geen ban maar een mute. Helaas zien we een nickname en niet zijn spelersnaam dus kunnen we er weinig mee. de command /chatreport spelersnaam werkt dan een stuk beter dan een screenshot