Geweigerd Alweer banned voor lagg op creative?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dominik993

Niet Verified
31 aug 2014
135
20
124
Beste Staff,

Sinds mijn laatste ban die ik had gekregen voor het ''lagg veroorzaken'' op creative heb ik niks strafbaars meer gedaan op creative en ben zelfs maar 1x online geweest. Bij deze vraag ik vriendelijk om een unban aangezien ik niets heb gedaan deze keer?

Mvg,
Sheep

Dark_Obscurity

Niet Verified
10 jul 2015
114
18
119
Wij vonden van jou een groot plot dat voor een deel was vol ge world edit met allemaal rails boven elkaar dat enorme lag veroorzaakte als het knapte zo gezegd. Dit is Opzettelijk lagg veroorzaken en word niet geaccepteerd!

dominik993

Niet Verified
31 aug 2014
135
20
124
Wij vonden van jou een groot plot dat voor een deel was vol ge world edit met allemaal rails boven elkaar dat enorme lag veroorzaakte als het knapte zo gezegd. Dit is Opzettelijk lagg veroorzaken en word niet geaccepteerd!

Helaas is dit plot nog indd van me VORIGE ban, zoals ik al heb gezegd heb ik sinds die ban die ik gewoon heb uitgezeten niets meer gedaan op creative.
Dus eigenlijk krijg ik gewoon 2x ban voor dezelfde fout?

Mvg,
Sheep

dominik993

Niet Verified
31 aug 2014
135
20
124
Btw,
Remy heeft nadat incident waaraan meerdere mensen aan mee hebben gedaan onder opdracht van xCasanovaa de item naam/id van Rails geblocked dus het zou onmogelijk zijn om het nog een keer te doen.
Bovendien kunnen jullie altijd logs checken en niet zo maar bannen omdat je een oud plot vind van iemand dat nooit gecleared is.
En door er naar toe te gaan veroorzaak je indirect zelf de lagg want als het plot nooit ontdekt werd dan zouden de rails ook niet droppen en dus geen lagg ;).

Have a nice day.

Dark_Obscurity

Niet Verified
10 jul 2015
114
18
119
mag ik weten wie jou de vorrige keer heeft verbannen? dan kan ik even na vragen of diegene het plot had gecleared.

Dark_Obscurity

Niet Verified
10 jul 2015
114
18
119
oh en 1 ding even duidelijk, jij maakt het plot joun schuld, je mag en kunt niet verwachten dat wij de schuld op ons nemen omdat wij rond vliegen op creative! hier scoor je min punten mee @dominik993

dominik993

Niet Verified
31 aug 2014
135
20
124
oh en 1 ding even duidelijk, jij maakt het plot joun schuld, je mag en kunt niet verwachten dat wij de schuld op ons nemen omdat wij rond vliegen op creative! hier scoor je min punten mee @dominik993

Eh zo ver ik weet had @Razertime mij de vorige keer gebanned.
Trouwens ik had toen ik een avondje los ging met die lagg plots meerdere plots gebruikt.
Aangezien ik toegang heb t/m god plots.

Dark_Obscurity

Niet Verified
10 jul 2015
114
18
119
ik ga dit even overleggen met razertime

Dark_Obscurity

Niet Verified
10 jul 2015
114
18
119
Beste @dominik993
Volgens Razertime is het des betreffende plot gecleared wat dus inhoud, dat dit plot naderhand is gemaakt.
Bij deze blijft je Ban dus staan.

Status
Niet open voor verdere reacties.