Amped__ zijn minecraft en reallife verhaal

Amped__

Niet Verified
16 apr 2016
1
1
89
22
Ik ben Amped oftewel Daniel een vrij nieuwe speller op THN en heb het nu al enorm naar mijn zin laat ik mijzelf even voorstellen

Ik ben Amped ben 14 jaar en speel al 3 jaar minecraft ik vond pvp altijd het leukste in het begin zoals de meeste waarsschijnlijk wel maar ben toen steeds meer naar bouwen gegaan toen ik 12 jaar was is mijn moeder dood gegaan hoe wil ik liever privee houden iedereen van mijn familie was daar kapot van vooral ik en mijn vader mijn vader begon te drinken (alcohol) en het werd meer en meer uiteindelijk was die niet meer echt helder en verloor mijn vader het voogd over mij ik woon nu bij mijn beste vriend maar wat heft dit met bouwen te maken en je andere minecraft dingen? nou ik ging veel van mijn favoriete youtubers kijken voor afleiding toen kwam ik bouw youtubers tegen zoals Grian hij gaf veel tips om goed te kunnen bouwen en ik nam ze over ik bouw nu altijd op single players ofzo en dat gebruik ik ter afleiding daarna begon ik voor build teams te applyen zoals Team Arcadia maar zij namen mij niet aan omdat ik nog een te slechte builder was toen ben ik gaan oefenen en oefenen en ben Ik bij andere servers terecht gekomen waar ik builder werd daar ben ik allemaal bij weggegaan en heb toen geapplied voor deze server in de hoop dat jullie mij gaan aannemen maar ik hoop voor de rest nog een leuke tijd hierop te hebben en dat hoop ik ook voor jullie =)

Random Feitjes
Ik kom origineel uit australie daardoor ken ik de lees tekens nog niet zo goed en weet ik sommige nederlandse worden niet dus gebruik ik engels =p
Houd van Drummen
ben veel meer bezig op het internet dan in real life
ik doe 2 Havo Kunst en Cultuur
ben niet goed in wiskunde
Houd van Electriciteit =)

Mvg Daniel/Amped (Btw ik kom op de naam Amped van Ampere wat met electriciteit te maken heeft en daar was ik altijd al mee bezig)

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
335
49
234
24
asten
www.twitter.com
Welkom en interessant verhaal en je kan goed nederlands hoop je wel eens te zien op survival3 waar ik te vinden ben

Groetjes sneaky

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
Welkom op THN, en dat je maar veel speelplezier mag beleven

Amped__

Niet Verified
16 apr 2016
1
1
89
22
Lijkt mij echt vreselijk om in jouw situatie te zitten, dat gedoe met je vader en moeder. Heb je er zelf nog last van of heb je het intussen al laten bezinken?
Natuurlijk heb ik er altijd nog last van maar als ik maar verdrietig blijf komen ze. Niet opeens terug

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
335
49
234
24
asten
www.twitter.com
Natuurlijk heb ik er altijd nog last van maar als ik maar verdrietig blijf komen ze. Niet opeens terug
Goede gedachtes dat hoor je niet vaak.

Groetjes sneaky

Lucfestijn

Verified
furryfestijn
furryfestijn ✔
LegendVer
29 dec 2015
285
107
224
22
utrech
heftig verhaal.. hopelijk kan je die ernstige tijden hier vergeten
ik kan wel engels met je praten hoor, (15% engels) :P

Rellebel

Niet Verified
18 feb 2014
21
29
134
Hoi Amped

Sterkte met je rl-situatie. Ik ben benieuwd naar je bouwwerken!

Shockerz

Supreme
Shockerz
Shockerz ✔
Supreme
24 feb 2015
424
36
194
Welkom kerel!

Zeer ingrijpend verhaal, maar mooi dat jij je kan uiten in het bouwen van mooie dingen in minecraft.
Zoek me eens op in de server dan kom ik eens kijken bij jou werkzaamheden.;)
Wie weet wat we ooit voor elkaar kunnen betekenen.

Groetjes Shockerz

Novaquest

Niet Verified
29 mrt 2015
100
17
144
24
Free-Wifizone
Welkom kerel!

Zeer ingrijpend verhaal, maar mooi dat jij je kan uiten in het bouwen van mooie dingen in minecraft.

Groetjes Shockerz
1 community die elkaar nodig hebben zo leuk om te zien

Amped__

Niet Verified
16 apr 2016
1
1
89
22
Ofcourse!
Welkom kerel!

Groetjes Shockerz
Zal ik doen ben oas net nieuw maar ben bezig met een projectje op creative! Zal je wel eens opzoeken als ik ver ben