Andere talen op de server

Status
Niet open voor verdere reacties.

DarthTanisOud

Niet Verified
29 mei 2015
42
6
114
DonerBroodjesLand
ik weet dat de server nl en engels is maar laten we ook andere talen toestaan want ik ben zelf russisch
misschien is het een idee om de server internationaal te maken elk land welkom groeten van jordy pronk

Finball11

Niet Verified
30 apr 2015
165
62
179
22
DonutCity
:p

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Nou, nederlands en engels zijn de talen die alleen op de server worden gesproken... En jij spreekt gewoon nederlands. Ik snap je punt niet helemaal...

jefkedebeer123

Supreme
jefkedebeer
jefkedebeer ✔
Supreme
2 mei 2015
187
31
234
21
Beter van niet mensen kunnen schelden in andere talen .

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
335
49
234
24
asten
www.twitter.com
ik weet dat de server nl en engels is maar laten we ook andere talen toestaan want ik ben zelf russisch
misschien is het een idee om de server internationaal te maken elk land welkom groeten van jordy pronk
Beter houd je het gewoon bij nederlands en engels en als mensen vanuit andere landen komen dan gaan ze maar enegels praten

Groetjes sneaky

Mainrr

Niet Verified
16 jun 2015
127
12
184
24
Hoogeveen
Je kan je taal aanpassen bij je settings....

vipwachtwoord

Niet Verified
28 jul 2014
377
116
224
25
www.teamvip.net
De talen; Nederlands, Engels en zijn toegestaan op de server. Volgens de regels zijn de overige talen niet toegestaan. Letterlijke citaat: Nederlands of Engels zijn de twee voertalen.Duits wordt gedoogd, andere talen zijn niet toegestaan.

De regels nog even nalezen kan hier:
https://www.haunted-mc.com/regels/

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
335
49
234
24
asten
www.twitter.com
De talen; Nederlands, Engels en zijn toegestaan op de server. Volgens de regels zijn de overige talen niet toegestaan. Letterlijke citaat: Nederlands of Engels zijn de twee voertalen.Duits wordt gedoogd, andere talen zijn niet toegestaan.

De regels nog even nalezen kan hier:
https://www.haunted-mc.com/regels/
dat wist die wel maar het was een verzoek om die dingen misschien toe te gaan staan maar ik ben daar niet zo een voorstander van onderandere vanwege het schelden maar ook dan niet iedereen andere talen kan verstaan en dan word het niet meer zo een communitie server maar meer zo een grote server met kleine communities en dan moet ook weer heel de website aangepast worden dus mij lijkt het gewoon niet te doen.

groetjes sneaky

Status
Niet open voor verdere reacties.