Anti cheat -> hotkeyen

Is de Anti Cheat op het gebied van hotkeyen te streng?

• Ja

Votes: 18 66,7%
  • Nee

Votes: 8 29,6%
  • Het ligt niet aan de anti cheat.

Votes: 1 3,7%

• Total voters
    27
Status
Niet open voor verdere reacties.

EvilPvP

Niet Verified
26 feb 2015
28
9
94
25
Hallo,

Sinds dat ik meer ga varieren op HMC qua servers ben ik KitPvP veel leuker gaan vinden op deze server...er is alleen 1 nadeel wat ik een heel groot nadeel vind. Dat is namelijk dat als je hotkeyt (wat elke standaard PvPer met een beetje ervaring doet) je iemand voor een seconde gewoon niet kan hitten. Dat komt door de Anti Cheat i.v.m Autosoup (denk ik). Ik vind dat de anti cheat te streng is omdat je helemaal uit je combo wordt gehaald als je iemand gewoon voor een seconde niet kan raken.

PS: ik neem aan dat het door de Anti cheat komt...

Kan hier iets aan gedaan worden?
(Kom aub niet met reacties van: gewoon scrollen...want dat faalt gwn :p)
Mvg,
EvilPvP

caviakop

Niet Verified
19 dec 2014
38
5
84
Jep, dit probleem heb ik ook. Hoop dat ze het snel fixen :)

EvilPvP

Niet Verified
26 feb 2015
28
9
94
25
Ik denk niet dat het zozeer met fixen te maken heeft maar meer met gwn uitzetten van de anti cheat op dit gebied....

colinmeinema

Niet Verified
3 aug 2014
48
12
119
23
Met scrollen is het zelfde probleem hoor. Dus maakt niet uit. Ik ben een scroller en vindt het ook echt hinderlijk als je net iemand aan het comboën bent en je dan moet soupen, je raakt uit je combo en je wordt zelf gecomboot :p

R

Rutgertjuh

Guest
Een algemeen probleem onder de mensen die normaal gesproken hotkeyen en hier zijn al meerdere topics over gemaakt. Volgens mij gaan ze er helaas ook niks aan doen en laten ze het zoals het nu is :(

Mvg,
Rutger

rijnier

Niet Verified
12 okt 2014
136
40
144
Heemstede
Ik kan niet eens hotkeyen :(
Ben daar veel te sloom mee

• Like
Reactions: noobbulder

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
Ik heb er al meerdere topics over gemaakt... remy zegt dat hij niks veranderd heeft en het niet aan hem ligt...
Dus ik verwacht er niks van...

Master_genius_1

Niet Verified
14 dec 2014
835
164
234
25
Amsterdam
www.technicpack.net
Volgens Remy komt het niet door de anti-cheat, je zou misschien denken dat het komt door de anti-auto-soup maar dat staat volgens Remy uit dus daar kan het niet aan liggen.

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
24
Ik heb er al meerdere topics over gemaakt... remy zegt dat hij niks veranderd heeft en het niet aan hem ligt...
Dus ik verwacht er niks van...
ligt wel eraan want op andere server is dit probleem niet net als vanilla pvp servers of hij heeft er geen zin in of geen tijd, of het houdt hackers tegen dat niet zo is omdat hackers met autosoup wel kunnen hitten na te snel soupen, mensen huilen te snel als je iets kan dat zei niet kunnen zoals hotkeyen of snel refillen.

EvilPvP

Niet Verified
26 feb 2015
28
9
94
25
ligt wel eraan want op andere server is dit probleem niet net als vanilla pvp servers of hij heeft er geen zin in of geen tijd, of het houdt hackers tegen dat niet zo is omdat hackers met autosoup wel kunnen hitten na te snel soupen, mensen huilen te snel als je iets kan dat zei niet kunnen zoals hotkeyen of snel refillen.
En dan kom je voor de keus: hackers stoppen of de normale spelers blijer maken...

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
24
En dan kom je voor de keus: hackers stoppen of de normale spelers blijer maken...
Dat is het hem nou juist wel of geen anticheat hackers komen, en die kan je bannen alleen wat wel zo is zonder anticheat zijn hacks wel wat overduidelijker hoe snel ze soupen enz...

dylanmcpe

Niet Verified
21 feb 2015
76
6
74
23
Zoals je aan de beoordeling ziet hebben we hier dus helemaal niks aan, zo te horen weet jij niks van PvPen af anders had je deze reactie niet geplaatst.
ik weet wel wat van PvP af maar jij let teveel op die anticheat als je gwn pvpd dan meer je er geen ene k#t van

R

Rutgertjuh

Guest
ik weet wel wat van PvP af maar jij let teveel op die anticheat als je gwn pvpd dan meer je er geen ene k#t van

Je weet wel wat van PvP, maar nie wat hotkeyen is :o. Kijk ook eens wie het allemaal met hem eens zijn, jij bent een van de weinige die het er niet mee eens is :/

Mvg,
Rutger

EvilPvP

Niet Verified
26 feb 2015
28
9
94
25
Geen wonder als jouw KD onder de 1 is :')
Maar ff...je bent in een fight, je soupt, je hotkeyt naar 1 dus je hebt je zwaard, als je dan meteen kan door vechten heb je een combo, en hele zieke combo, maar jij kan hem niet hitten en vervolgens word jij gecombo't.
Kijk er is een verschil tussen gwn ff 1x per week voor de grap pvpen en gwn elke dag pvpen...en dat is te merken aan je reacties.

dylanmcpe

Niet Verified
21 feb 2015
76
6
74
23
Geen wonder als jouw KD onder de 1 is :')
Maar ff...je bent in een fight, je soupt, je hotkeyt naar 1 dus je hebt je zwaard, als je dan meteen kan door vechten heb je een combo, en hele zieke combo, maar jij kan hem niet hitten en vervolgens word jij gecombo't.
Kijk er is een verschil tussen gwn ff 1x per week voor de grap pvpen en gwn elke dag pvpen...en dat is te merken aan je reacties.
idc wat mijn KD is i dont give a single fuck maar dat met die combo is waar

Status
Niet open voor verdere reacties.