Apolico

Moeten de prijzen van apolico naar beneden?

• Total voters
    13
Status
Niet open voor verdere reacties.

Thijss

Niet Verified
9 nov 2014
56
7
102
Beste Prison spelers ( en anderen),

Walk3n_fridge heeft er veel aan gedaan om de economie in prison te redden, de conomie was toen weer redelijk normaal, maar toen kwam apolico....
De prijzen van apolico zijn hoger dan de "afgesproken" prijzen, en als gevolg daarvan zijn sommige spelers alles 1k onder de YZ-prijzen gaan doen, om te zorgen dat de prijzen van apolico normaal worden.
Ik hoop dat hier iets gezegt van kan worden, want zo zijn mensen echt te snel Y.

Met vriendelijke groet,

Thijs

Laatste update:

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Tja... Denk dat je gewoon met z'n allen hem moeten aanspreken en rustig uit moet leggen hoe de situatie eerst in elkaar zat.

Ik denk dat deze "apolico" namechange heeft gehad? Anders haal je de Y niet zo snel denk ik :P

R

Rutgertjuh

Guest
Tja... Denk dat je gewoon met z'n allen hem moeten aanspreken en rustig uit moet leggen hoe de situatie eerst in elkaar zat.

Ik denk dat deze "apolico" namechange heeft gehad? Anders haal je de Y niet zo snel denk ik :p

Hij heeft geen namechange gedaan, hij heeft 170 mill van YoloMonsterNL gekregen. Ik heb daarnaast ook nog een screen van toen hij S was en met k.anker schold.

Mvg,
Rutger

Thijss

Niet Verified
9 nov 2014
56
7
102
Maar als we met alle YZ-mensen hadden afgesproken dat we de prijzen niet boven die van walk3n_frindge doen.... Tot nu te deed iedereen het, maar apolico doet ze dus hoger. Dan vind ik dat hij ze omlaag moet doen

Thijss

Niet Verified
9 nov 2014
56
7
102
Daarom heb ik ook dit forum aangemaakt, want alleen mensen uit hele lage ranks zijn hier blij mee, die kunnen nu snel rankup. Iedereen wil toch dat de economie blijft bestaan?!

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Vanuit Apolico's standpunt:
Hogere prijzen, meer klanten, shop word sneller bekend.

Van jullie standpunt:
Zelfde prijzen, zelfde klanten, shop blijft hetzelfde lopen.

Bijna iedereen denkt zo (Ik zeg het alleen maar hoor)

Thijss

Niet Verified
9 nov 2014
56
7
102
Ja ik snap ook wel dat die meer klanten wil, maar dan kan hij ook een megaplot dichter bij de spawn kopen, zijn plots is best mooi gemaakt, alleen is het ver weg. Als er geen afspraken waren, zou ik ook ietsje hoger doen, maar nu de economie niet op z'n best is, zou ik wel oppassen

R

Rutgertjuh

Guest
Ik had even mijn prijzen 1k onder die van YZ gehouden. Maar ik heb nu een afspraak met hem gemaakt, waaronder valt dat ik mijn prijzen aan zou passen. Dit heb ik gedaan, naar zijn prijzen. Mocht hij zich niet aan de afspraken houden die wij gemaakt hebben of zijn prijzen verhogen, dan zal ik weer 1k onder YZ gaan zitten, maar dan voor langer!

Mvg,
Rutger

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Rutger, zou ik mogen vragen hoe je dan een bijdrage levert aan de economie op Prison?

Als hij weigert zijn prijzen omlaag te doen, ga jij dus lekker 1k onder de yz-prijzen zitten, dus ben jij degene die dan de prison economie aam het verpesten is...

(Zo zie ik het)

Thijss

Niet Verified
9 nov 2014
56
7
102
Nu is het apolico gelukt om de prijzen hoger te leggen, daar ben ik ook niet echt blij mee, maar wel dat de prijzen geen 1k onde YZ zijn

R

Rutgertjuh

Guest
Nu is het apolico gelukt om de prijzen hoger te leggen, daar ben ik ook niet echt blij mee, maar wel dat de prijzen geen 1k onde YZ zijn

Heeft hij zijn prijzen nogmaals verhoogd? In dat geval zal ik hem weer eens even aanspreken :P

Mvg,
Rutger

R

Rutgertjuh

Guest
Rutger, zou ik mogen vragen hoe je dan een bijdrage levert aan de economie op Prison?

Als hij weigert zijn prijzen omlaag te doen, ga jij dus lekker 1k onder de yz-prijzen zitten, dus ben jij degene die dan de prison economie aam het verpesten is...

(Zo zie ik het)

Ik breng niet echt een bijdrage, maar misschien wordt hij zo slim om zich wel aan de afspraken te houden. Daarnaast is het enige wat ik doe dan gewoon de concurrentie versnellen. Of over een half jaar, of nu zullen er max prijzen zijn. Ik versnel het proces alleen maar.

Daarnaast is er door meerdere YZ'ers gezet, dat als mensen zouden concurreren, ze max prijzen zouden maken. Hier is, denk ik, iedereen altijd bang voor geweest dit te doen. Ik doe het daar integen wel echt :)

Mvg,
Rutger

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
31
-
ik persoonlijk vindt het vanuit ieders standpunt dom om hogere prijzen te doen als afgesproken.
per plots plaats (megaplot) mag je 1k omhoog voor je prijs waardoor je dus makkelijker mensen krijgt.
echter zien mensen niet in doordat ze prijzen zo hoog doen dat ze zelf kapot gaan eraan.
enige wat je dan nog doet is heen en weer rennen met een full invent voor 36k per keer (zonder enderchest en backpacks mee gerekend)

is het het rennen waard voor 36k?

degene denken van wel schijnbaar.
echter dit bestrijden met max prijzen is dom omdat je jezelf werk geeft wat niks oplevert.
en je shop wordt pas bekend als er reclame wordt gemaakt ervoor.

hoe meer reclame hoe meer mensen het weten.

Status
Niet open voor verdere reacties.