Geweigerd (ban apeal) ik hou het niet vol.

Status
Niet open voor verdere reacties.

wynand

Niet Verified
25 okt 2014
7
0
45
Beste Shockerz,
Je weet wel waar ik het over wil hebben (mijn van van 11 April 00:03)
Dus ik heb het heel moeilijk thuis men ouders hadden me gestraft en ik mogt gisteren (10 April) niet meer gamen. Dus men Computer lag in men kammer en ik had stiekem met men vriend een cactus farm gemaakt.Hij vroeg aan mij of ik een afk farm maak en ik zei ja natuurlijk ik weet een nice design, Dus ik maakte de afk pool en ik ga offline.Ik kwam weer online om 23:00 (Stiekem ik was gefrustreerd :3) En ik was gewoon de cactus farm aan het groter maken, en ik vroeg of afk pools allowd zijn en jij zei nee (ik was boos omdat ik denk ik 40mins aan die afk pool heb gezetten) En jij zei dat ik het weg moest doen dus ik was heel boos (in echte leven/Minecraft)Ik wou dat niet doen omdat de tijd ik er had in gedaan was best veel.

Dus dat was mijn verhaal.
Ik versta wat ik heb misdaan... Disrespect het spijt me en ik moest niet zo onbeleeft zijn :/
In het echte leven heb ik het moeilijk en in haunted voel ik me echt goed!
Dus ik hoop dat je er over nadenkt en mij misschien unbant ik hoop echt dat je dat doet.
Dankje voor je tijd :'D

De groeten
xVxCriticalxVx/Wynand
Baaj

Leanaci

Niet Verified
18 sep 2013
421
76
184
Zweden
ongeacht de reden: je unban is eerder al door @Shockerz afgewezen, gewoon die 7 dagen ban uitzitten, wees blij dat het maar 7 dagen zijn, ik heb je eerdere unban aanvraag doorgelezen.

het was onbeleefd brutaal, en ik vind het eigenlijk ook wel passend, aangezien je van je ouders niet eens (online) mocht gamen die dag. (maar daar hebben wij niks mee te maken)

Status
Niet open voor verdere reacties.