[16:36:10] [Client thread/INFO]: [CHAT] JaccoBolders2002: Doc_brano kom naar survival3 want onlygamerxd heeft daar een cadeutje voor je
[16:37:26] [Client thread/INFO]: [CHAT] JaccoBolders2002: Doc_Brano OnlyGamerxD heeft een cadeutje voor je op survival2
[16:37:31] [Client thread/INFO]: [CHAT] JaccoBolders2002: oeps survival3
[16:37:54] [Client thread/INFO]: [CHAT] JaccoBolders2002: Doc_Brano ga naar srvival3 en tpa naar OnlyGamerxD
[16:38:06] [Client thread/INFO]: [CHAT] JaccoBolders2002: hij heeft een serieus cadeutje voor je
[16:38:17] [Client thread/INFO]: [CHAT] JaccoBolders2002: het is echt waar
[16:38:27] [Client thread/INFO]: [CHAT] JaccoBolders2002: geloof een normale speler nou eens
[16:38:48] [Client thread/INFO]: [CHAT] JaccoBolders2002: Doc_Brano ga naar srvival3 en tpa naar OnlyGamerxD
[16:38:56] [Client thread/INFO]: [CHAT] JaccoBolders2002: hij heeft een serieus cadeutje voor je
[16:39:46] [Client thread/INFO]: [CHAT] HauntedBans >> jaccobolders2002 is gemute voor 6 days, 23 hours, 59 mins, 57 secs door Doc_Brano op de server globaal. Reden: staff afblaffen, we verwachten met respect te worden behandelt
In die 3,5 minuut heb je 9 keer het zelfde geroepen. Heb je gezegt dat we ons niet laten afblaffen als of ik je hondje ben. in die 3,5 minuut heb ik 3 spelers beantwoord, gekeken bij mijn mede moderator omdat die wat wou laten zien als ik tijd had en een mute uitgedeelt aan een speler die nog al ongeduldig me liep af te blaffen.
Misschien moet je eens beleefder doen en wachten tot dat je ook een antwoord krijgt zodat je weet dat de moderator tijd voor je heeft. Als ik moet kiezen tussen een speler die beleeft wat aan mij vraagt en een speler die mij commandeerd, dan gaat de beleefde speler voor. Daarnaast als je had benoemt dat het om een unban ging had ik je verwezen naar het unban topic op dit forum, wat de correcte plek is voor unban aanvragen. Bij aangevoegd mijn collega moderator was ook online. Hem had je ook kunnen benaderen maar dat heb je niet gedaan.
De manier waarop je hier nu te keer gaat omdat ik je een mute uitdeelde vanwege je respectloze houding bewijst alleen maar dat mijn mute terecht is uitgedeelt.