Remy zegt op die foto van niet..Bij de vorige reset was het wel, Dat weet ik nog. Dus misschien hier ook een kans
De kans dat er een banreset komt is heel klein aangezien remy al nee heeft gezegt op deze vraag.Bij de vorige reset was het wel, Dat weet ik nog. Dus misschien hier ook een kans
Ik vind eigenlijk dat iedereen bij een reset de kans verdiend om opnieuw te beginnen. Want een reset is een soort woord voor Nieuw begin dus dan vindt ik dat de gebande en gemute mensen ect ook een nieuw begin en een nieuwe kans krijgen.Bij de vorige reset was het wel, Dat weet ik nog. Dus misschien hier ook een kans
Niet iedereen verdient dat. Sommige mensen zijn al meerdere malen gebant voor de zelfde reden bijvoorbeeld voor: Kill aura of x-ray. Als je ze dan gaat unbannen komen ze 9 van de 10 x weer terug met hacks.Ik vind eigenlijk dat iedereen bij een reset de kans verdiend om opnieuw te beginnen. Want een reset is een soort woord voor Nieuw begin dus dan vindt ik dat de gebande en gemute mensen ect ook een nieuw begin en een nieuwe kans krijgen.
Alsnog verdienen ze misschien een eerlijken kans.Maar als je meerdere malen bent geband.Je extra in de gaten word gehouden door de mensen en de staff.Niet iedereen verdient dat. Sommige mensen zijn al meerdere malen gebant voor de zelfde reden bijvoorbeeld voor: Kill aura of x-ray. Als je ze dan gaat unbannen komen ze 9 van de 10 x weer terug met hacks.
Dus de ban blijft staan want ik vroeg dit gister aan.