Geweigerd Ban? serieus kjeld?!?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DutchElite

Niet Verified
20 dec 2015
3
0
22
Ik heb ban voor het ''uitlokken van moderators en staffdisrespect'' maar ik vroeg alleen of biba iets met haar ogen had omdat ik een foto had gezien van haar op instagram waar ze een beetje scheel keek, dus ik denk ik vraag dat gewoon zonder kwade bedoelingen en dan krijg ik ineens ban!? Maar ik weet al dat biba30 en kbkjelveld ervan genieten als ik ban heb en dat ze daarom mij makkelijk bannen want ik vroeg gewoon wat zonder kwade bedoelingen en dan krijg ik ban!

K

KjeldVeldhuizen

Guest
Je bent al vanaf het begin bezig met het uitlokken van meerdere staffleden, en ik hou t liefste mijn privé leven gescheiden van Haunted, volgende keer dat jij weer een foto van mij en/of andere staffleden post op de Haunted Site krijg je een forum ban.
Je ban blijft staan en je zal hem moeten uitzitten.

K

Kogetsoo

Guest
We hebben de chatreport gelezen. Als je de woorden scheel en lachen in dezelfde conversatie noemt en foto's plaatst (inbreuk op privacy) dan ben je niet zomaar nieuwsgierig, maar aan het vissen naar een reactie.

Laat dit niet nog een keer gebeuren. Ik ga je chat in de gaten houden en als je de staf of welke speler dan ook op xeze manier blijft behandelen ben je wat ons betreft nooit meer welkom.

Gewoon lekker spelen. Als je wil provoceren, daar is de spiegel voor.

Groeten,
Koge

Status
Niet open voor verdere reacties.