Geweigerd Ban

Status
Niet open voor verdere reacties.

theprogamer11

Niet Verified
20 mrt 2016
9
0
40
20
Hey ik ben geband omdat ik zogenaamd staf disrespect deed ofzo maar ik heb niks tegen de staf gezecht of gedaan ik zeg alleen wat tegen de staf als er problemen zijn maar mijn alle kisten van mn is waren gejat dus ik had niks meer en de staf deed er niks aan dan is het best logisch dat ik een beetje boos werd en ik gebruikte de verkeerde woorden ik zei dat ik die persoon ging uitschelden als ze online was maar ik bedoelde praten ik scheld nii snel tegen mensen alleen als ze me heel erg beledigen dus eigelijk snap ik nii wrm ik ben geband mag ik alsjeblieft unban

theprogamer11

Niet Verified
20 mrt 2016
9
0
40
20
maar wat gat dat betekenen dat hij niks gaat doen of dat ik mischien unban kan krijgen ik wil graag inban want ik heb net rank elite gekocht

theprogamer11

Niet Verified
20 mrt 2016
9
0
40
20
heeft die nookie al wat gedaan??? mag ik de unban

please mag ik unban ik heb gister elite gekocht

Laatste update:

Nookie_S5

Supreme
Nookie_S5
Nookie_S5 ✔
Supreme
22 okt 2013
334
61
224
Netherlands, Limburg
Als een collega moderator zegt dat ik het verder zal afhandelen, dan moet je daar op vertrouwen! Ik ben niet 24/7 online!
Ik heb jou uitgelegd wat de regels zijn en waarom ik niks kan doen. Hier mag je een mening over geven maar het is zoals het is. Jou reactie was gewoon respectloos. En dan nog niet gesproken over het gescheld. (zie link chatreport)
Je ban blijft daarvoor ook staan.

https://www.haunted-mc.com/chatlog/?report=68862f22b0fe4d5cb43f38c72d106501

Status
Niet open voor verdere reacties.