Geweigerd Banned

Status
Niet open voor verdere reacties.

SidneyDinnis_PvP

Niet Verified
7 nov 2015
15
0
45
26
Hallo Haunties, een paar dagen geleden ben ik verbannen van haunted omdat ik hacks zou hebben.
Maar dat is niet zo ik oefen gewoon heel veel met pvp en vind het heel leuk, is er een moderator waarmee ik kan skypen en dan over kan praten en screensharen enzo want ik vind het niet bepaald leuk dat ik geband ben.
Groetjes : xVarkentjeRund

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Als je niet zat te hacken moet je dat kunnen bewijzen bij staff.
Maak een topic aan bij unban aanvragen met bewijs dat je geen hacks heb! Maak misschien ook een video in de minecraft data dat je geen hacks tussen je versions heb staan!
Mvg
Dimitri

Mainrr

Niet Verified
16 jun 2015
127
12
184
24
Hoogeveen
Hallo Haunties, een paar dagen geleden ben ik verbannen van haunted omdat ik hacks zou hebben.
Maar dat is niet zo ik oefen gewoon heel veel met pvp en vind het heel leuk, is er een moderator waarmee ik kan skypen en dan over kan praten en screensharen enzo want ik vind het niet bepaald leuk dat ik geband ben.
Groetjes : xVarkentjeRund
Maak een screenshot van je logs. Niet van je versions, dat is namelijk nutteloos.

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
www.youtube.com
Maak een screenshot van je logs. Niet van je versions, dat is namelijk nutteloos.
Tussen versions staat het -,-

SidneyDinnis_PvP

Niet Verified
7 nov 2015
15
0
45
26
Als je niet zat te hacken moet je dat kunnen bewijzen bij staff.
Maak een topic aan bij unban aanvragen met bewijs dat je geen hacks heb! Maak misschien ook een video in de minecraft data dat je geen hacks tussen je versions heb staan!
Mvg
Dimitri

Bijlagen

• Schermopname (1).png
    Schermopname (1).png
    831 KB · Bekeken: 140

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
www.youtube.com

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
www.youtube.com
Wat lol. Hij kan zijn hacks toch gewoon verwijderen... Voor bewijs is het al lang te laat...
Tja... Klopt, maar staff heeft gezien wat ze gezien hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.