Creeperjoep Niet Verified 18 okt 2014 8 2 87 21 Apeldoorn 31 jan 2015 #1 Hallo staff/spelers van haunted mc zat me weer eens te vervelen dus dacht ik laat ik eens weer een banner maken. Hoop dat jullie er blij mee zijn.
Hallo staff/spelers van haunted mc zat me weer eens te vervelen dus dacht ik laat ik eens weer een banner maken. Hoop dat jullie er blij mee zijn.
conceptswe Niet Verified 24 mei 2014 375 159 229 26 Niet kijken stalker! 31 jan 2015 #2 Het is toch play.hauntedmc.nl of play.haunted-mc.com? :P Maar hij ziet er wel leuk uit :D!
Raff Supreme Raff_Gnarrkill ✔ Supreme 23 mrt 2014 380 139 234 37 In de buurt van Eindhoven 1 feb 2015 #4 opzich een leuke banner, maar ik zie er niks in, t was leuk geweest als we er een mooi bouwwerk uit survival of misschien een PVP map in konden zien ofzo,.... maarja, t enige dat we nu zien is euhm.... een paar toppen van bomen :P
opzich een leuke banner, maar ik zie er niks in, t was leuk geweest als we er een mooi bouwwerk uit survival of misschien een PVP map in konden zien ofzo,.... maarja, t enige dat we nu zien is euhm.... een paar toppen van bomen :P