Base overclaimed

Status
Niet open voor verdere reacties.

Red_Chicken2

Niet Verified
8 jul 2016
1
0
18
22
Beste lezer,

Ik heb voor een lange tijd op haunedmc gespeeld. Door prive redenen was ik een paar maanden weg, maar toen ik terug kwam was heel mijn base weg. Nouja weg alles was overclaimed. Ik vind dit heel raar omdat de regels waren dat waardevolle bases niet unclaimed zouden worden. Ook had ik in die base een halve dub vol elytras. Je kunt wel zien dat ik een hoop tijd hierin heb gestoken. Ik zou het heel fijn vinden als jullie hier naar zouden kunnen kijken/ mijn spullen en base terug te geven.

Mvg Red_Chicken AKA DaanSmulders
p.s.
Voor meer contact add mij op skype: smuldersdaan.

Red_Chicken2

Niet Verified
8 jul 2016
1
0
18
22
Mijn base was trouwens op de coords: 354, 70, 1483. Ik deelde het met devonbrand en Brammetjebaas123. Daarna met iraj22.

Trustable

Niet Verified
21 mrt 2017
2
1
57
25
Ik weet zeker dat een Moderator naar deze zaak zal gaan kijken, wacht rustig een antwoord af, desnoods plaats je de link van je topic even in de shoutbox.

Kleinesmurfy

Niet Verified
3 feb 2015
126
67
157
32
'S-Hertogenbosch
Was het wen waardevolle base in de zin van wat er in de kisten zat of in de zin van veel werk uiterlijk? Daarbij de vraag enig idee hoe lang offline.
Welke wereld is ook handig te weten zoals @xBennie vraagt.

Normaliter 90 dagen of ouder mag het overgaan of worden verwijderd, 180 of langer word voortaan automatisch verwijderd :wink:

Red_Chicken2

Niet Verified
8 jul 2016
1
0
18
22
Ja, er zaten genoeg waarde volle spullen in, onder andere veel beacons, een stack diamond blocks en heel veel spawners. Ook in de gebouwen zaten veel uren.

Red_Chicken2

Niet Verified
8 jul 2016
1
0
18
22
Sorry voor de late reactie. De coordinaten van de base waren 354, 70, 1483. Al de gebouwen in dit gebied zijn gemaakt door mij en mijn vrienden.

Status
Niet open voor verdere reacties.