Gesloten Ben gegriefed op /survival3 ( huge grief )

Status
Niet open voor verdere reacties.

LookBehindYah

Niet Verified
17 mei 2015
130
18
82
28
Paar maanden geleden werd ik door iemand gehacked ( mc account kwijt, vorige ign was : iRGamer ) en, de tijd dat ik nieuwe mc account had, werd ik gegriefed door ImTheNewPro. Die alles van me heeft gejat, beacons, spawners, cheste geleegd, gesloopt, enzovoort. Ik heb hulp gevraagd aan @Peukware maar ik hoorde er niets meer van. @proost_craft zei dat die met ImTheNewPro ging pratne, heb ik verder ook niets meer gehoort. dit is al instussen paar maanden geleden, de tijd dat ik wachtte voor peuk & pc. Maar ik word nu wel beetje geirriteert dat 't niet opgelost word. ( niet gemeen bedoeld ) Zou er iemand eens kunnen komen ? screens tonen coords aan. Alvast bedankt.
2015-07-12_20.36.27.png
2015-07-12_20.37.37.png
2015-07-12_20.37.50.png
2015-07-12_20.38.00.png

C

Checkpointx

Guest
ik heb hier ook even naar gekeken, kon in ieder geval zien dat het beacon gesloopt was, die heb ik met een rollback teruggezet, maar met de chests heb ik wat meer moeite, ik kan zien dat ImTheNewPro er flink wat spul uitgehaald heeft, maar hij had trust en heeft er ook een en ander in gestopt.

Blijkt dat deze ImTheNewPro en LookBehindYa op een gegeven moment ruzie kregen en dat er toen wat rottigheid is gebeurt, maar is lastig met bewijs...

Status
Niet open voor verdere reacties.