Gesloten Bestolen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Immortal14

Niet Verified
15 nov 2015
18
3
82
Flevoland
Beste mod's,

Bogucraft en ik kwamen er net achter dat we een redelijke aantal spullen kwijt zijn waaronder :

- Diamomds ( 2 losse diamonds 1 god rank 1 normal ).
- Gold blocks ( -+ 10 a 25 )
- Iron blocks ( -+ 10 )
- Ender chest ( -+ 1 )
- En een lading enchanted boekjes. ( -+ 2.5 chest rij T.w.v +- 6.000 skycoins, heb ze via joeri076 gekocht misschien dat die log te achter halen is )
- En een lading hout logs ( -+ 8 stacks )

Verder durven we niet te zeggen wat we kwijt zijn, of we hebben er nog geen ergen in.
Waar ik het meest mee zit zijn de enchant boeken en de ender chest, aangezien we daar een hoop moeite, tijd en coins in hebben zitten.

Bogu en ik denken dat het BOSWAGGGG was, aangezien we der boom weg hadden gehaald omdat we niet zoveel ruimte hadden en zei er nooit was.
En zij laatst online was met een bordje : je bent een lul, en dat ik spijt zou krijgen.
Maar ik wil niet zeggen dat dat dan gelijk ook zo is, ik hoop dat jullie de goeie kunnen vinden voor ons die het gedaan heeft.

Is er een kans dat de verloren spullen terug gevonden kunnen worden, hoop het wel want er zit een redelijke coins inverstering in de items :(
en dat de dader gepakt kan worden.

Mvg
Immortal14

Immortal14

Niet Verified
15 nov 2015
18
3
82
Flevoland
oke ben nu meer iron kwijt en me end portals p.p hebben iedereen untrusted en bogu en ik waren op zijn nieuwe eiland bezig, items zaten in me ender chest @ spawn

Immortal14

Niet Verified
15 nov 2015
18
3
82
Flevoland
upload_2015-12-4_21-47-3.png

MarkWfB laat me dood vallen via een zo genaamde drop party -.-

Pickaxe met fortune 3 unbreak 3 en effie V weg -.-
Sword met looting 3 unbreak 3 en dacht sharpness weg -.-

Ik ben der klaar mee -.-
1 dag verlies ik van alles p.p

Immortal14

Niet Verified
15 nov 2015
18
3
82
Flevoland
Hartelijk dank witch, walking fridge was ook al geweest en heeft redelijke spullen kunnen traceren,

echter ook een speler die 16 enchant boeken heeft gepakt, die geen trust van ons gehad heeft want niemand kent die speler...

en dat de persoon die me dood liet vallen ( als een zogenaamde drop party ) was ook verbannen, ben ik blij mee, maar helaas wel me spulletjes kwijt xD

Status
Niet open voor verdere reacties.