Betaalmethodes, haunted beta server en /report

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Haunties,

Nieuwe betaalmethodes

Het moment waar velen van jullie op hebben gewacht is ein-de-lijk daar! We hebben de nieuwe betaalmethodes gelanceerd. Naast Paypal is het nu ook mogelijk om met iDeal, PaySafeCard, Creditcard, Sofort Banking en UCash/Mint/EcoPayz te betalen. Neem maar eens snel een kijkje op onze webshop!

Kerstsales : 25% korting!

Wist je dat je lekker kunt gaan profiteren van deze verandering? Vanaf morgenavond krijg je op je aankopen 25% korting. Hoe Hauntastisch is dat?!? De kerstkortingen duren tot 1 januari, dus grijp je kans!

VWCUqDz.jpg

Andere manier van reporten

Naast het reporten via de website is het nu ook mogelijk om een speler te reporten ingame. Dit doe je met : /report <naam> Hacks / Griefing / Taalgebruik / Disrespect / Overig . Wij krijgen meteen een melding in beeld en er zal snel een stafflid jouw kant op komen (dit is niet altijd zo ;).

AXC6cZQ.jpg

Haunted 2.0 Beta server

Heb jij ook al eens een kijkje genomen in de Haunted Beta server? Alvast een preview van Haunted 2.0? Het is zeker de moeite om eens te connecten! Het IP-adres van onze Beta server is : beta.hauntedmc.nl:25566

N3rQ5jX.jpg

Alvast een heel fijn weekend en een fijne vakantie.

Namens de Haunted Crew.

kennethvan

Supreme
MonstahEnergy4Me
MonstahEnergy4Me ✔
Supreme
8 okt 2013
96
31
204
24
wingene
Eindelijk zijn de nieuwe betaal methode's. Vroeger kon je ook met paysafecard betalen ik ben blij dat het weer terug is. Voor de rest een mooi topic Mara :)

• Like
Reactions: Maaraa
L

LeviboyNL

Guest
Dankjewel @Mara en andere staff, Eindelijk mijn god rank kopen met paysafecard en korting, wat wil je nog meer!
ik ga ook nog even een kijkje nemen op haunted 2.0. Hopelijk tot gauw.

Mvg Levi

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Hey Haunties,

Nieuwe betaalmethodes

Het moment waar velen van jullie op hebben gewacht is ein-de-lijk daar! We hebben de nieuwe betaalmethodes gelanceerd. Naast Paypal is het nu ook mogelijk om met iDeal, PaySafeCard, Creditcard, Sofort Banking en UCash/Mint/EcoPayz te betalen. Neem maar eens snel een kijkje op onze webshop!

Kerstsales : 25% korting!

Wist je dat je lekker kunt gaan profiteren van deze verandering? Vanaf morgenavond krijg je op je aankopen 25% korting. Hoe Hauntastisch is dat?!? De kerstkortingen duren tot 1 januari, dus grijp je kans!

VWCUqDz.jpg

Andere manier van reporten

Naast het reporten via de website is het nu ook mogelijk om een speler te reporten ingame. Dit doe je met : /report <naam> Hacks / Griefing / Taalgebruik / Disrespect / Overig . Wij krijgen meteen een melding in beeld en er zal snel een stafflid jouw kant op komen (dit is niet altijd zo ;).

AXC6cZQ.jpg

Haunted 2.0 Beta server

Heb jij ook al eens een kijkje genomen in de Haunted Beta server? Alvast een preview van Haunted 2.0? Het is zeker de moeite om eens te connecten! Het IP-adres van onze Beta server is : beta.hauntedmc.nl:25566

N3rQ5jX.jpg

Alvast een heel fijn weekend en een fijne vakantie.

Namens de Haunted Crew.
Vriendelijk van je dat je weer zo een handig topic maakt :D.

• Like
Reactions: Shockerz

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24