Betalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Doctorchinees

Niet Verified
29 jan 2015
69
26
174
23
bami
Nu ik al een tijdje HN speel heb ik gemerkt toen ik een rank wil kopen dat je dat alleen via paypal kan doen. en mijn vraag is dus kunnen jullie misschien een andere betaalwijze erbij doen? Tip/hint: paysafecard :p

stijn123456789

Niet Verified
25 dec 2014
22
3
104
Maastricht
Nu ik al een tijdje HN speel heb ik gemerkt toen ik een rank wil kopen dat je dat alleen via paypal kan doen. en mijn vraag is dus kunnen jullie misschien een andere betaalwijze erbij doen? Tip/hint: paysafecard :p
hier hebben wel meer mensen last van.....

Peaceful Panda

Niet Verified
11 feb 2015
115
72
164
26
Balegem (België)
Ik kon eerst ook geen paypal betaling doen, maar als je echt die rank wilt dan vind je heus wel iets of iemand zodat je met paypal kan betalen, just like me! :) (tip: Gewoon niet aan je oma vragen, bij mij antwoordde die: Amaai, gij denkt zeker dakik zot ben, €35 voor zo een dwaas spelleke! :p)

Veel succes ermee!

• Like
Reactions: Rik 2004

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
Ik kon eerst ook geen paypal betaling doen, maar als je echt die rank wilt dan vind je heus wel iets of iemand zodat je met paypal kan betalen, just like me! :) (tip: Gewoon niet aan je oma vragen, bij mij antwoordde die: Amaai, gij denkt zeker dakik zot ben, €35 voor zo een dwaas spelleke! :p)

Veel succes ermee!

en vertel dan zeker niet dat het een schenking is en je dus er eigelijk geen rechten hebt over je rank ;)
en 35 euro is niet zoveel tegenover anders 'spelletjes'

Peaceful Panda

Niet Verified
11 feb 2015
115
72
164
26
Balegem (België)
en vertel dan zeker niet dat het een schenking is en je dus er eigelijk geen rechten hebt over je rank ;)
en 35 euro is niet zoveel tegenover anders 'spelletjes'

Hehe, veel succes om dat uit te leggen aan men Omaatje :)

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Ik heb hier al een tijdje geleden naar gevraagd, en kreeg het antwoord dat we Paysafe Cards en iDeal dit jaar nog krijgen!

(Ze hebben geen datum gegeven :) )

• Like
Reactions: QuintenRex

Harmen

Niet Verified
12 jul 2014
401
41
199

Veel succes ermee!
#Brabants :p

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
wie leert er nu afrikaans
ik heb al last genoeg met de enkele die ik heb
Afrikaans is een zustertaal van het Nederlands, het is bovendien niet erg lastig. Het klinkt ook leuk als je kan zeggen dat je 7 talen kan. :)

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
Afrikaans is een zustertaal van het Nederlands, het is bovendien niet erg lastig. Het klinkt ook leuk als je kan zeggen dat je 7 talen kan. :)
klink wel leuk maar ik kan er ongeveer 1 en moet er 3 kunnen dus ik ga geen ZEVEN proberen ..
veel plezier met je ZEVEN talen ik zou het niet kunnen :(

MauritsPorta

Verified
MauritsPorta
MauritsPorta ✔
Verified
14 sep 2014
165
51
199
22
Nederland
-Nederlands
-Vlaams
-Afrikaans
-Duits
-Latijn
-Grieks
-Frans
?

Status
Niet open voor verdere reacties.