Nu ik al een tijdje HN speel heb ik gemerkt toen ik een rank wil kopen dat je dat alleen via paypal kan doen. en mijn vraag is dus kunnen jullie misschien een andere betaalwijze erbij doen? Tip/hint: paysafecard :p
hier hebben wel meer mensen last van.....Nu ik al een tijdje HN speel heb ik gemerkt toen ik een rank wil kopen dat je dat alleen via paypal kan doen. en mijn vraag is dus kunnen jullie misschien een andere betaalwijze erbij doen? Tip/hint: paysafecard :p
Zeg geen dingen die niet kloppen of die je niet weet, zulk negatief gedrag is ook niet heel erg gewild.Ze zijn te lui om een contract bij een betalingsprovider te tekenen en missen dus inkomsten, dat willen ze.
wist ik veel ik lees ook niet zoveel topicsStop met zeuren hierover het is in aanmaak.
Ik kon eerst ook geen paypal betaling doen, maar als je echt die rank wilt dan vind je heus wel iets of iemand zodat je met paypal kan betalen, just like me! :) (tip: Gewoon niet aan je oma vragen, bij mij antwoordde die: Amaai, gij denkt zeker dakik zot ben, €35 voor zo een dwaas spelleke! :p)
Veel succes ermee!
en vertel dan zeker niet dat het een schenking is en je dus er eigelijk geen rechten hebt over je rank ;)
en 35 euro is niet zoveel tegenover anders 'spelletjes'
#Brabants :pIk kon eerst ook geen paypal betaling doen, maar als je echt die rank wilt dan vind je heus wel iets of iemand zodat je met paypal kan betalen, just like me! :) (tip: Gewoon niet aan je oma vragen, bij mij antwoordde die: Amaai, gij denkt zeker dakik zot ben, €35 voor zo een dwaas spelleke! :p)
Veel succes ermee!
Nö, eerder Afrikaans :PVlaams :3 ik ben een belgje :p
wie leert er nu afrikaansNö, eerder Afrikaans :p
Ek spreek nie die Afrikaanse taal, maar ek leer vir wel. :)
Afrikaans is een zustertaal van het Nederlands, het is bovendien niet erg lastig. Het klinkt ook leuk als je kan zeggen dat je 7 talen kan. :)wie leert er nu afrikaans
ik heb al last genoeg met de enkele die ik heb
klink wel leuk maar ik kan er ongeveer 1 en moet er 3 kunnen dus ik ga geen ZEVEN proberen ..Afrikaans is een zustertaal van het Nederlands, het is bovendien niet erg lastig. Het klinkt ook leuk als je kan zeggen dat je 7 talen kan. :)
-NederlandsAfrikaans is een zustertaal van het Nederlands, het is bovendien niet erg lastig. Het klinkt ook leuk als je kan zeggen dat je 7 talen kan. :)