Gesloten Betaling rank <-- remy, kun jij hier even naar kijken, gr cheq

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sharence

Niet Verified
15 jul 2015
5
0
20
30
Geachte Remy,

Deze report stuur ik naar aanleiding van een betaling die ik niet kan plaatsen.

graag wilde ik de elite rank hebben en heb zelf geen paypal. Daarom heb ik naar een speler 20 euro overgemaakt genaamd guido omdat hij wel paypal heeft. Toen hij vandaag de rank voor mij wilde kopen kreeg hij een melding. Toen ik het probeerde kreeg ik de melding ook. De melding zegt: you cannot checkout because you have opened to many chargebacks. Ik heb vandaag aan uw collega (whitch) gevraagd hoe en wat. En hij verwees mij door naar u. Ik hoop dat we hier een oplossing voor kunnen vinden zodat ik alsnog de elite rank kan betalen en kan krijgen.

Bedankt voor het lezen van mijn report en hopende reactie van u te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Sharon Koorstra

Ps. Zie bijlagen met melding

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    84,1 KB · Bekeken: 114
D

Datdus

Guest
Een chargeback is wanneer je iets koopt er vervolgens je geld terugvraagt. Buycraft, waar we onze ranks mee verkopen heeft een automatische beveiliging tegen mensen die dit meerdere keren achter elkaar doen. Dus de vraag is hebben jullie met het paypal account meerdere keren je geld teruggevraagd?

Sharence

Niet Verified
15 jul 2015
5
0
20
30
Heyy nee ik heb wel een keer iets betaald voor een server en toen zeide ze dat ze me geld niet ontvangen hadden maar me geld was wel van me rekening en toen zeide ze iets van fraude terwijl hun de oplichters waren. Dat is wel een probleem die ik gehad heb. Maar hoe zet je dat recht dan. Dat geld hoef ik niet terug als die melding maar weg gaat.

Sharence

Niet Verified
15 jul 2015
5
0
20
30
Maar is naar remy overmaken een probleem anders.. Dat ik de rank krijg als hij het op ze rekening ontvangt? Denk dat dit wel even gaat duren om buycraft dit te laten fixen

D

Datdus

Guest
Remy moet je handmatig van de Black list af halen. Maar dat kan nog wel even duren omdat hij bezig is met verhuizen.

Sharence

Niet Verified
15 jul 2015
5
0
20
30
Een blacklist? Oke en dan praten we over dagen, weken, maanden? In iedergeval bedankt voor de snelle reacties. En dan vraag ik me alleen nog af weet remy er van dat hij me van de blacklist moet afhalen of moet ik over een bepaalde tijd weer contact opnemen

C

Checkpointx

Guest
Remy was gisteren aan het verhuizen, zal dus nog wel even een paar dagen bezig zijn om zn spullen op orde te krijgen, geef hem even tijd, ik laat deze in ieder geval even open staan en wijs remy er ff op.

Last edited by a moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.