Beter laat dan nooit

noobbulder

Niet Verified
20 okt 2014
160
147
204
27
westervoort
sup mede noobs
misschien kenen jullie mij al of misschien ook niet van daar stel ik mij zelf effen voor. ik ben rik mc naam rikplays ik ben zo als de mensen die mij al wel kenen een noob in bijna alles wat met mc te maken heeft. gelukkig haalt dat de fun er niet van af. ik heb dyslexie zo als je misschien al had gemerkt aan mijn spelling het is daarom ook heel vervelend als mensen mij verbeteren als ik iets verkeert spel. ik help graag en heb een hekel aan als mensen zich niet aan de regels houden (zo als schelden en hacken). veder ben ik veel te zien op survival ook speel ik wel eens kitpvp, bouwserver maar ik speel eigenlijk alles wel een beetje (behalve vanilla). als jullie nog meer over mij willen weten stel ze gerust vragen maar weet wel ik ben slechts een noob

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Hoihoi Rik =D
Leuk dat je je ook eens voorstelt! XD

MauritsPorta

Verified
MauritsPorta
MauritsPorta ✔
Verified
14 sep 2014
165
51
199
22
Nederland
Yay ik heb ook een koekje gekregen, gehaald bij de Mac?

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Sinds wanneer kun je koekjes kopen bij de Mac? :p
Je hebt van die mega chocoladekoekjes in de vitrine liggen van elke Subway! Zijn echt kei lekker!
#OffTopic

Peaceful Panda

Niet Verified
11 feb 2015
115
72
164
26
Balegem (België)
sup mede noobs
misschien kenen jullie mij al of misschien ook niet van daar stel ik mij zelf effen voor. ik ben rik mc naam rikplays ik ben zo als de mensen die mij al wel kenen een noob in bijna alles wat met mc te maken heeft. gelukkig haalt dat de fun er niet van af. ik heb dyslexie zo als je misschien al had gemerkt aan mijn spelling het is daarom ook heel vervelend als mensen mij verbeteren als ik iets verkeert spel. ik help graag en heb een hekel aan als mensen zich niet aan de regels houden (zo als schelden en hacken). veder ben ik veel te zien op survival ook speel ik wel eens kitpvp, bouwserver maar ik speel eigenlijk alles wel een beetje (behalve vanilla). als jullie nog meer over mij willen weten stel ze gerust vragen maar weet wel ik ben slechts een noob

Noob, noob, noob? Haha niet zo pessimistisch man! Je bent zeker en vast de KING in 1 ding: Laat opblijven;)!

Haha altijd als ik in de ochtend op het forum kijk zie ik soms jouw berichten gestuurd rond 5u, 6u, 7u,... Respect man! :p

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Rrrrrrrrrrrrik!!! Hey schat!
Al het geluk van de wereld! ;)

noobbulder

Niet Verified