Bewijs? factions?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rohied

Niet Verified
6 apr 2015
130
6
94
34
Hoi zoals jullie weten ben ik Lionelrohied geband voor hacks np ik zit het wel uit maar ik vind het zelf onterecht vanwegen hacks ik zeg hierbij eerlijk dat ik NIET Awesmenlgames ben dat is mn vriend taha hij speelt vaak op mn internet omdat of zn internet is slecht of doet het niet ik ben alleen Awesomnlslayer en ShadowMystro is ook van hem .. maar goed
ik werdt vandaag om 22:20 bij Cpt_naikie en stripaxebabe opeens in de Skype call toegevoegd alleen wat ik niet had verwacht was dat Stripaxe het zo nodig vond hem de heletijd tezeggen
-killaura hacker
-xray hacker
-antiknockback hacker
Maar oke mij maakt het niet uit opzicht want ik weet dat ik GEEN
- Killaura heb of\
- xray
- of Antiknockback maar opeens zegt stripaxe dit allemaal in de volgende Video of het waar is wat hij over @Stevenn is gezegd dat weet ik niet maar hij zij dat hij niet atijd Legit speeld maar ik weet wel 100% zeker dat hij niet legit in mn Oby base is gekomen maar goed gebeurt is gebeurt

reactie hierover?
GR Awesomnlslayer (lionelrohied)

Moffel

Niet Verified
2 mei 2015
110
15
154
24
De vid is prive ofterwijl je hebt de link nodig wil je toegang krijgen tot de video.

Moffel

Niet Verified
2 mei 2015
110
15
154
24
Je hebt de link nodig of je moet hem openbaar instellen

Rohied

Niet Verified
6 apr 2015
130
6
94
34
Ah, als hij dat heeft gezegd oke
dat hoor je van ja je mag me reportenn toen zei ik hsso toen zij hij ja je hebt dit sws opgenomen.. maar eerlijk he is dit geen bewijs dan? van voortrekken en Unlegit spelen

Moffel

Niet Verified
2 mei 2015
110
15
154
24
dat hoor je van ja je mag me reportenn toen zei ik hsso toen zij hij ja je hebt dit sws opgenomen.. maar eerlijk he is dit geen bewijs dan? van voortrekken en Unlegit spelen
Ik heb de video niet eens bekeken omdat ik meteen al dacht privacy schending

SirCasanova

Niet Verified
19 jun 2015
205
47
164
27
"ik zeg hierbij eerlijk dat ik NIET Awesmenlgames ben dat is mn vriend taha hij speelt vaak op mn internet omdat of zn internet is slecht of doet het niet" man o man.. Hij speelt op JOU 'internet' dus hij zit lekker thuis en dacht HEY ik ga op Rohied zijn internet spelen.. je kon net zo goed zeggen het is mijn broertje was misschien een betere smoesje geweest.

En je zat indeed te hacken, je noemde mij nog hacker dat vond ik het grappigste maar ja dat is het verleden. Het helpt echt niks om dit soort Topics te maken je maakt de situatie steeds maar erger voor je zelf. Het kan zelfs zo erg worden dat je een Permaban krijgt. Je hebt zitten hacken en zit je ban maar uit comprender - SeniorPl0x

• Like
Reactions: artho and Moffel

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Rohied, stel dat het waar is wat je zei.

Je zegt dus dat AwesomeNLGames en ShadowMystro van je vriend zijn.

AwesomeNLGames is gebanned voor hacks (killaura).
Hij is na zijn unban op ShadowMystro geweest, dus dat betekent dat hij ban vermijd. Ik ben vrij zeker dat op ban vermijding ook nog een IP - ban staat. Vooral sinds hij gewoon doorhackt op ShadowMystro.

Hoe dan ook, het is een lose-lose situatie voor jou.

Ik dacht, zeg het alsnog maar even.

Mvg,
Steven

Status
Niet open voor verdere reacties.