Bouwteam

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sjors365

Niet Verified
6 apr 2014
8
2
59
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai staff

als je gesolliciteerd heb voor het bouwteam wanneer krijg je dan berich van of je aangenoven bent of niet?????

Gr Syntrax

• Like
Reactions: QuintenRex

Thijss

Niet Verified
9 nov 2014
56
7
102
Ik heb ook geen idee, ik heb een week geleden ofzo ook sollicitatie gedaan, maar antwoord komt er niet

D

Deleted member 2824

Guest
ik wacht ook al 2 maanden ofzo maar geen antwoord

cap_kai

Niet Verified
29 dec 2014
17
9
149
20
waarschijnlijk thuis
ik w8 al 6 maand ofzo

Thijss

Niet Verified
9 nov 2014
56
7
102
Het zou fijner zijn als we tenminste antwoord krijgen... Nu weet je nieteens of ze het ontvangen hebben. Misschien hebben ze er genoeg, maar dan kan het topic toch even gesloten worden? Ik tag even, miss ziet de staff het anders niet @remymine

Ik hoop op een antwoord!

Mvg,

Thijs

D

Deleted member 3363

Guest
Hi,

Dit is indeed vervelend! Toen ik nog Moderator was ging ik over de sollicitaties, en gaf ik de sollicitant een bericht met een uitgebreide uitleg waarom hij was aangenomen of juist niet. Ik denk niet dat er al een plaatsvervanger is gevonden. ;)

Over dat taggen van staff heeft geen zin, al helemaal niet bij remymine. Hij heeft dat uit staan in z'n profielinstellingen geloof ik.

Fijne avond verder,
xEvilCraftx

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
847
385
380
24
Antwerpen
Hi,

Dit is indeed vervelend! Toen ik nog Moderator was ging ik over de sollicitaties, en gaf ik de sollicitant een bericht met een uitgebreide uitleg waarom hij was aangenomen of juist niet. Ik denk niet dat er al een plaatsvervanger is gevonden. ;)

Over dat taggen van staff heeft geen zin, al helemaal niet bij remymine. Hij heeft dat uit staan in z'n profielinstellingen geloof ik.

Fijne avond verder,
xEvilCraftx
Kom je eigenlijk nog op haunted ik zie je bijna nooit meer :o

Mvg
Twana

Status
Niet open voor verdere reacties.