Bug fly of nie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
Hey halo

Veel mensen zeggen dat iemand hackt die vliegt maardat is toch een bug? Of gewoon hacks....?

Gr, Cas

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
Ja ik bedoel soms zie je mensen vloegen zlefs vrienden van mij die geen hacks hbben en ze vloegen maar is daat een bug ofzo?

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
In de buurt van Eindhoven
ik heb het nog nooit gezien hoor.... zou desync kunnen zijn

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
Consepter ja en nu is Wynandus report hem nu beetje raar....

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
In kitvp zie je dat echter heel vaak mensen die " vliegen " amper 0.5 hoger ofzo, dat is gwn een bug/kleine lagg, soms zie je ze zelfs helemaal in de grond ^^ normaal gezien als ze respawnen na hun dood zijn ze weer normaal. Als het hoger dan 1 block is dan is dat wel verdacht :) ( zeker als ze na dat ze dood zijn, nog steeds zo hoog zijn )

PoolLight

Niet Verified
7 sep 2014
54
25
94
Dit is een bugg, vliegen in hacked clients is niet mogelijk op hauneted door anti cheat :P

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Nee hoor, ik hb al 3 menen gezien die duidelijk fly konden gebruiken ^^

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
fly hacks bestaan wel maar door de anticheat kan je er heel moeilijk mee vliegen (bijvoorbeeld niet 3 blokjes omhoog).
het is ook een glich dat mensen boven de grond zweven. als je ze ziet sprint jumpen weet je dat het geen hacks zijn. ook als er sprint particles zijn, zijn het geen hacks. dan is het hetzelfde als iemand in de grond glicht alleen dan in de lucht :)

Snake

Niet Verified
9 jul 2014
248
43
139
Ergens in nederland
Laatst waren we aan het raiden op factions en geertiegeertie kilde we een paar keer en telkens als die terug kwam vloog die wel 5 blocks hoog. Mijn vrienden zeggen dat het een bugg is maar ik geloof het niet zo. hij vloog 5 blocken hoog is dit een bugg of hacks?

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
T kan een bug zijn, het is soms idd wel heel veel :(

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
Laatst waren we aan het raiden op factions en geertiegeertie kilde we een paar keer en telkens als die terug kwam vloog die wel 5 blocks hoog. Mijn vrienden zeggen dat het een bugg is maar ik geloof het niet zo. hij vloog 5 blocken hoog is dit een bugg of hacks?
Geertiegeertie is dus die vriend van mij hij heeft geen hacks :)

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
Het is niet mogelijk om te vliegen op de server uit het niets.. dat komt door de anti-cheat. MAAR het is wel mogelijk. Als je in pvp zit en je wordt vaak achter elkaar gehit is net mogelijk om een paar seconden te vliegen. Maar als zs te lang door vliegen zullen ze weer terug buggen

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
Het is niet mogelijk om te vliegen op de server uit het niets.. dat komt door de anti-cheat. MAAR het is wel mogelijk. Als je in pvp zit en je wordt vaak achter elkaar gehit is net mogelijk om een paar seconden te vliegen. Maar als zs te lang door vliegen zullen ze weer terug buggen
Het gaat hier om desync, je poppetje staat voor de andere niet op dezelfde plek als waar je staat. Hierdoor kan het voor de ander lijken alsof je vliegt Of onder de grond zit.

Status
Niet open voor verdere reacties.