Ik weet niet zeker of het een bugg is, maar ik vlieg ergens rond en opeens vind ik zo'n minecart station van spawn. Ik zie ook de ''wegen'' van de minecarts, maar ik zie dat er 2 kapot zijn, dus ik kijk of het geclaimd is door administrator, maar raar genoeg is het station en de 2 andere minecart wegen niet geclaimd, dus ik volg 1 kant die niet geclaimd is, waardoor ik bij een packed ice station kom, de rails voor en achter het station zijn geclaimd, maar na ongeveer 50 blokken houd de claim op waardoor spelers toegang hebben om het te slopen.
Is dit een bugg of niet? En al is het geen bugg, kunnen jullie in ieder geval de banen weer herclaimen en er rails opzetten? Alvast bedankt :)
Edit: ik zie nu dat enige minecart weg naar de packed ice goed geclaimd is door administrator, maar de andere kant niet
En ohjah, als het moet, claim ik de wegen en het station en maak alles weer in orde, inclusief de rails en de minecart machine. Alleen heb ik denk ik te weinig claimblokjes voor alle wegen :(
Is dit een bugg of niet? En al is het geen bugg, kunnen jullie in ieder geval de banen weer herclaimen en er rails opzetten? Alvast bedankt :)
Edit: ik zie nu dat enige minecart weg naar de packed ice goed geclaimd is door administrator, maar de andere kant niet
En ohjah, als het moet, claim ik de wegen en het station en maak alles weer in orde, inclusief de rails en de minecart machine. Alleen heb ik denk ik te weinig claimblokjes voor alle wegen :(
Laatste update: