Bug in survival?

Status
Niet open voor verdere reacties.

HolySheeper

Supreme
HolySheeper
HolySheeper ✔
Supreme
22 mrt 2014
71
57
144
Minecraft
Ik weet niet zeker of het een bugg is, maar ik vlieg ergens rond en opeens vind ik zo'n minecart station van spawn. Ik zie ook de ''wegen'' van de minecarts, maar ik zie dat er 2 kapot zijn, dus ik kijk of het geclaimd is door administrator, maar raar genoeg is het station en de 2 andere minecart wegen niet geclaimd, dus ik volg 1 kant die niet geclaimd is, waardoor ik bij een packed ice station kom, de rails voor en achter het station zijn geclaimd, maar na ongeveer 50 blokken houd de claim op waardoor spelers toegang hebben om het te slopen.
Is dit een bugg of niet? En al is het geen bugg, kunnen jullie in ieder geval de banen weer herclaimen en er rails opzetten? Alvast bedankt :)

Edit: ik zie nu dat enige minecart weg naar de packed ice goed geclaimd is door administrator, maar de andere kant niet

En ohjah, als het moet, claim ik de wegen en het station en maak alles weer in orde, inclusief de rails en de minecart machine. Alleen heb ik denk ik te weinig claimblokjes voor alle wegen :(

Laatste update:

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
In de buurt van Eindhoven
check eens van wie die claims zijn ;) zal wel gewoon van een normale speler zijn die gewoon niet goed wist hoe die moest claimen :P

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
ik zie afen toe eens ' adminsitrator ' claims. Dus normaal is dat van een admin of een MOD ;p

HolySheeper

Supreme
HolySheeper
HolySheeper ✔
Supreme
22 mrt 2014
71
57
144
Minecraft
check eens van wie die claims zijn ;) zal wel gewoon van een normale speler zijn die gewoon niet goed wist hoe die moest claimen :p
Het is trein spoor en de station zien er zo uit zoals de normale :P
Weet je zeker dat dit door een staflid gemaakt is?
Ja, anders is er toch geen weg van een ander station naar de ungeclaimde? De packed ice is gwn van een staflid :p
ik zie afen toe eens ' adminsitrator ' claims. Dus normaal is dat van een admin of een MOD ;p
Ja klopt, maar het station enz. zijn niet geclaimd door een mod/admin/owner.

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
In de buurt van Eindhoven
Het is trein spoor en de station zien er zo uit zoals de normale :p

Ja, anders is er toch geen weg van een ander station naar de ungeclaimde? De packed ice is gwn van een staflid :p

Ja klopt, maar het station enz. zijn niet geclaimd door een mod/admin/owner.

dus een gedeelte is wel goed geclaimed, maar een stuk niet? van wie is dat wel-geclaimde stuk? zet daar eens een blokje, zie je dan Admin claim, of gewoon een naam van iemand? mja, het zou wel kunnen hoor dat 1 van de admins daar ooit begonnen is maar nooit heeft afgemaakt en zn claims beetje is vergete :P

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Station is oud en idd niet afgemaakt, was van een moderator die hier inmiddels niet meer speelt.
Heeft verder ook niet echt een functie.

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
Station is oud en idd niet afgemaakt, was van een moderator die hier inmiddels niet meer speelt.
Heeft verder ook niet echt een functie.
Welke Mod?

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
De sporen en stations waren onderdeel van een project om spelers via minecard door de map te kunnen laten reizen. Echter voordat dit volledig afgerond was is dat project afgeblazen. Voor zover bekent zijn er op dit moment geen plannen om dit weer nieuw leven in te blazen.

Status
Niet open voor verdere reacties.