Open Bug met market

Status
Niet open voor verdere reacties.

KevinSmit_NL

Supreme
KevinSmit_NL
KevinSmit_NL ✔
Supreme
3 aug 2015
28
4
79
ik had 1101 tokens ik had iron nodig dus ik deed /market listing toen wouw ik 64 ironblocks kopen(250 tk) dat deed ik maar er stond trans actie error toen klikte ik nog een keer en toen waren mij tokens weg ik dacht oke die heb ik gekregen toen zag ik een beacn (500 tk) die kocht ik ook toen stond er ook trans actie error en mijn tokens waren weer weg toen deed ik market mail en ik had ze niet gekregen toen deed ik market listing en ik zag dat de iron blocks er nog stonden toen likte ik erop (het idee dat het misschien deze keer het wel deed)maar hij deed het niet en mijn tokens waren weer weg

uitleg ik heb 64 iron blocks gekocht voor 250 tk
en een beacon voor 500 tk
en er zijn 250 tk verdwenenen omdat ik 2x op de iron blocks klikte dat hoort niet

wat ik hoor te krijgen
64 iron blocks
1 beacon
en 250 tk

hartelijk dank voor u begrip en ik stel het op prijs als dit probleem word opgelost

Dion

God
MDZhB
MDZhB ✔
God
23 mei 2014
310
48
239
23
Netherlands
ik had 1101 tokens ik had iron nodig dus ik deed /market listing toen wouw ik 64 ironblocks kopen(250 tk) dat deed ik maar er stond trans actie error toen klikte ik nog een keer en toen waren mij tokens weg ik dacht oke die heb ik gekregen toen zag ik een beacn (500 tk) die kocht ik ook toen stond er ook trans actie error en mijn tokens waren weer weg toen deed ik market mail en ik had ze niet gekregen toen deed ik market listing en ik zag dat de iron blocks er nog stonden toen likte ik erop (het idee dat het misschien deze keer het wel deed)maar hij deed het niet en mijn tokens waren weer weg

en er zijn 250 tk verdwenenen omdat ik 2x op de iron blocks klikte dat hoort niet

wat ik hoor te krijgen
64 iron blocks
1 beacon
en 250 tk

hartelijk dank voor u begrip en ik stel het op prijs als dit probleem word opgelost
screens van de transacties????

zonder dat kan haunted staff niks

Novaquest

Niet Verified
29 mrt 2015
100
17
144
24
Free-Wifizone

wat ik hoor te krijgen
64 iron blocks
1 beacon
en 250 tk

Ik heb hier ook last van pittig irritant

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
zonder bewijs kunnen we er weinig mee

Nookie_S5

Supreme
Nookie_S5
Nookie_S5 ✔
Supreme
22 okt 2013
334
61
224
Netherlands, Limburg
Die bug is idd bekend en heeft idd met de namechange te maken. Diegene die zijn spullen aanbiedt op de market heeft een namechange ondergaan waardoor de market die persoon niet meer herkend. Daardoor krijg je een "transaction error".
Naar een passende oplossing wordt gezocht! Ondertussen even voorzichtig zijn met aankopen is mijn advies! Tenzij je zeker weet dat die naam van de verkoper nog actief is.
@remymine

Laatste update:
  • Like
Reactions: DeadNatox

Precies

Niet Verified
18 aug 2015
4
2
72
Wat vervelend om te horen Kevin!
Hoogst waarschijnlijk heb jij deze items van mij proberen te kopen, voorafgaand was mijn In-Game naam 'Watersource', ik was wel toe aan wat verandering en heb deze dus veranderd maar dit is natuurlijk nooit mijn intentie geweest!

Ik hoop dat de Staff van Haunted je hier nog enigzins mee kunt helpen ..

Groet,

- Precies

Status
Niet open voor verdere reacties.